At the right time and at the right place

17 maart 2018 - Kawaguchimeer, Japan

Hallo allemaal ...Eerst en vooral wil ik al de schatten bedanken die onze Jef verjaardag gewenst hebben ...     We zijn deze morgen om 9 u met een shinkansen zo een snelle trein van  Fukoshima terug naar Tokyo gereden . Vandaar nog 3 treinen naar het stadje van 🗻 🗻🗻FUJI..... waar we eindelijk om 14u30 incheckte in ons hotel .                   Op de foto was op t eind v d weg de prachtige mount Fuji te zien... “” fotoshop of trucage ??? wie zal het zeggen””.      We hebben een kamer op 2 de verdiep met balkon   Wel koud hier , maar toch gezellig even een schuifdeur te kunnen open zetten   Er zijn wel wolken 🌤🌤🌤maar Jef ziet toch de zon schijnen en zet onmiddelijk al onmiddelijk zijn stoeltje buiten .   Ikke me maar al aant afvragen aan welke kant die Fuji zou staan . Ik maak een gezellig tasje thee en we genieten van dit gezellig kamertje . Plots kijk ik buiten en ik neem Jef vast en draai hem om want de Fuji staat gewoon voor onze neus  Jef keek zo verbaast  ikke trouwens ook dat wij nu juist deze kamer kregen ...  zoals ge ziet geluk is voor aardige mensen ...🙏🙏🙏😊😊😊

1. Jef:
    18 maart 2018
    Idd, aan iedereen die iets stuurde voor mijn verjaardag, zeer bedankt, dat deed deugd !! Jef xx
  2. Nadis:
    18 maart 2018
    Oei, dagje te laat; maar toch nog een gelukkige verjaardag aan Jef. Blij dat jullie een prachtig zicht op de Fuji hebben. Geniet!!!! Xxx
  3. Janssens - Coppens:
    18 maart 2018
    Hey Jef, ook van ons nog een gelukkige verjaardag, geniet samen met Annieke van de reis
  4. Yvonne en Angeline:
    18 maart 2018
    weer mooi geniet samen nog van al die prachtige dingen
  5. Longueville Mariette:
    18 maart 2018
    Mount Fuji gezien, dat was voor beide een mooi verjaardagsgeschenk hé?
    Maak nog veel interessante belevenissen mee
    XxMariette