Bangkok en back home

31 maart 2018 - Hoboken, België

Dag lieve volgers......eind december vertrokken voor 3 maanden het kon niet meer op en nu ....is het fini , gedaan !!!!!!!   Ongelooflijk hoe de tijd voorbij gaat als het leuk is.            Ik heb ernorm veel gezien, meegemaakt en vooral heel erg genoten van de free -time. Veel mensen vragen hun af of het echt zo gezellig is alleen op reis.           Wel er zijn momenten dat ge natuurlijk iemand mist om alles te delen...maar langs de andere kant gewoon doen waar ge zin in hebt , wanneer ge wil en hoelang ge wil.   Ik heb toffe mensen leren kennen en hoop dat ik volgend jaar weer zo”n beleving kan meemaken   Wat ik dan zou gaan doen is voor mij ook nog een verrassing ...de wereld is toch zo groot en zo mooi  en als je dan zo nieuwsgierig bent als ik en ge ziet dan van die programma”s op nat . geografic die oe zot maken  ja dan wil ik da weer ni missen en begin te zoeken waar het is .                                                                                         Graag wil ik iedereen bedanken die me gevolgd heeft en gereageerd heeft want ook al hou ik van het alleen zijn de nieuwsjes van thuis zou ik wel missen . Love you all en tot  volgend jaar maar vanwaar ......SURPRISE!!!!!!!!!!!

1. Nadis:
    31 maart 2018
    Carpe diem Annie! Zalig je verhalen te lezen en blij dat je zo geniet. Vrolijk Pasen, 💋💋💋
  2. Rosa Soetewey:
    31 maart 2018
    Bedankt Annie voor al je verhalen! Als ik alles lees kan ik het u zo horen vertellen!
  3. Colleke:
    31 maart 2018
    We gaan de avonturen toch missen en de prachtige foto s .xxxxjes
  4. Jan en Rita:
    31 maart 2018
    Welkom terug in een nat België. Als je tijd hebt dan kan je nog tot maandag 2 april naar de fototentoonstelling in kasteel Blauwendael in Waasmunster komen.
  5. Maike:
    31 maart 2018
    Het is wel hard om terug te gaan werken, maar er zijn er toch heel weinig die kunnen doen wat jij gedaan hebt, dus prijs je heel gelukkig en geniet nog wat na van alle mooie momenten die je hebt mogen meemaken.
    Wij zullen jouw verhalen ook heel erg missen hoor, dus bedankt daarvoor schoonzusje.
  6. Sandra De Ridder:
    31 maart 2018
    Ik hoop dat ik volgend jaar vanaf het begin mag/kan meegenieten van je reisverhalen en super mooie foto's
  7. Kathleen:
    31 maart 2018
    Tof Annie. Ik blijf je volgen. Jan en Rita...' t is ' t proberen waard. Dus welkom Annie.
  8. Mirella:
    1 april 2018
    Hey Annieke, tof dat je er zo van genoten hebt!! Wij hebben genoten van je mooie foto's en je verhalen. Maar kom toch maar terug naar België dan kunnen we eens afspreken 😀 dikke knuffels Mirella xxxx
  9. Van den brande:
    1 april 2018
    het was weer tof en avontuurlijk, maar te kort he....
    welcome back xxx
  10. De Cleene Daniel:
    1 april 2018
    Welkom terug in ons plezant landje, wij hebben weer genoten van je verhalen en foto's.
    Vrolijk Pasen 😙😙😙😙
  11. Stoffelen Els:
    1 april 2018
    Amai Anne. Dat is gevlogen. Altijd leuk om je verhalen te lezen. We zijn altijd zelf een beetje op reis. Uitkijken naar het volgende. Welkom thuis. Xx Elsen Marc
  12. Stoffelen Els:
    1 april 2018
    Amai Annie. Dat is gevlogen. Het was leuk om je avonturen te lezen. Altijd een beetje zelf op reis gaan. We kijken uit naar het volgende. Xx
  13. Tante Ria:
    2 april 2018
    Dag Annie ik heb re mee van genoten,bedankt en als je thuis bent ,bel me dan eens op dan kunnen we eens af spreken kusjes tante Ria
  14. Janssens - Coppens:
    2 april 2018
    Annie, jij bent bedankt voor al jou reisverhalen en de mooie foto's.
    Hou je goed, groetjes aan Jef.
    Ludo & Guy.
  15. Yvonne en Angeline:
    2 april 2018
    ja Annie aan alles komt een einde , voor ons is het avontuur dan ook gedaan , spijtig we hebben denk ik even veel genoten van je reis avonturen dank u hiervoor en zijn in blijde verwachting naar de volgende.
    Groetjes Yvonne en Angeline
  16. Jacky bender:
    2 april 2018
    Hey Annie Welcome home . Het avontuur is weeral voorbij maar dat geeft de mogelijkheid om uit te kijken en plannen te maken voor het volgende . Tot gauw xxx
  17. Jan en Rita:
    13 mei 2018