Het in bijna zover

17 maart 2015 - Hoboken, België

Hallo alle volgers.

Ik ben er weer aan toe. Een jaartje ouder en in het afgelopen jaar enkele lieve mensen verloren, zo zie je , vandaag vertel je een verhaal en morgen is het geschiedenis.         Vandaar zijn er weer plannen gemaakt en worden werkelijkheid vanaf 28maart.         Eerst  vertrekken we met z'n 3. Onze Jef mag mee !!! En zijn neefje Peter(43) Het word eerst Orlando met enkele pretparken en dan naar Fort Lauderdale waar we 5 dagen op cruise gaan . GROTE ervaring voor ""onze Jef"""    Dan hebben we nog 1,5 dag en dan begint MIJN avontuur. Op 12/4 vlieg ik naar de Bahama's en dan de dag daarna naar CUBA. Salsa en sigaren en mooie stranden . Spaans zal wa anders zijn . Dan is de planning om naar Belize te gaan , guatemala en of Hondouras om zo tegen 20mei in Columbia te zijn want op 21mei komt onze Jef naar daar. Dit wou ik echt niet alleen doen . Hij vertrekt op 4/6 en ben dan weer de lustige weduwe. Op 30/6 ben ik terug in Belgie. Ik weet nu al da mijne frut dan zuur ga zijn !!!!!!! Alle dag volgers en hopelijk veel nieuws van jullie .    Love you alll

1. Stoffelen Els:
    17 maart 2015
    Annie, ik wens je een prachtreis toe.
    Het ziet er fantastisch uit.
    Ik kijk uit naar je belevenissen.
    Els xxx
  2. Marie-louise lambrechts:
    17 maart 2015
    ik zal u missen nu meer dan ooit , maar geniet met volle teugen, en zie naar een frangipanneke met wortel en al
  3. Mirella:
    Hey Annieke
    Ik dacht het al dat je weer plannen had. Geniet er maar goed van! Wij zijn in Quito van 11/5 t/m 26/5 maar dat is toch wat ver voor een bezoekje in Columbia:-) Hopelijk zien we elkaar eens in België! Het is weer lang geleden! mirellaxxxx
  4. Patje:
    17 maart 2015
    Cuba is geweldig. Auto,s die hier 50 jaar geleden ook reden. Kip, kip, en nog eens kip. In elk café of resto salsa dansers. Na 2 dagen kunt ge geen salsa niet meer zien. Have a Nice time
  5. Van den brande:
    17 maart 2015
    en moet ge geen spaanse gids hebben? ik zou niet nee zeggen zenne! geniet, het leven is inderdaad veeeel te kort!
    amiga, het is je gegund
    xxxxxx
  6. Bruggeman josph vandiependael roza:
    17 maart 2015
    annie het zal weral een beleefenis zijn geniet ervan groetjes jos en roza
  7. Colleke:
    17 maart 2015
    een heel goede reis ,geniet er van dikkkkke knuffels
    groetjes ook aan Peter en Jef xxxxxxxxjes
  8. Deborah Verstappen:
    17 maart 2015
    Lieve schat, we gaan je weeral missen maar ik wil dat je GENIET, GENIET, GENIET!!!! Ik ga veel mailen en fotookes doorsturen!
    Dikke zoen van de Cruisemuis!
  9. Patricia:
    17 maart 2015
    Er is er precies 1tje aan het aftellen ☺️. Geniet ervan mateke!
  10. Christel:
    Hey Annie , mooie reis in spe amuseer je
    en ik volg je op , groetjes uit Polderstad
  11. Magda:
    17 maart 2015
    Hoi globbetrotter, ge staat weer bijna gepakt en gezakt klaar om te vertrekken. Groot gelijk heb je, genieten zoveel het kan! Uitstel wordt soms afstel, dat heb je de laatste tijd rondom je genoeg vast gesteld. Enne Cuba, een dikke aanrader en very sexy die salsa dansers, ik kon er geen genoeg van krijgen!!!!! En laat Patje maar zeveren, dik jaloers dat hij zo gene "swingende" body heeft!!!
  12. Katje:
    mag ik mee???
    doe dat daar kei goe, en een salsake ... 't is daar niet echt het zelfde als hetgeen hier getoond wordt! Veel leuker!
    Geniet ervan! kus! Katje
  13. Jef:
    18 maart 2015
    Ja, moedig ons Annie maar goed aan, ik moet wel overal naartoe vliegen he, en erg dat ik dat vind !!!
    Ook ik kijk ernaar uit, en beloof ook om wat verhalen te sturen ok.
    Totdan Jef
  14. Stoffelen Els:
    Ocharme Jefke :-)
    Gij zult ons Annieke wel leren salsa dansen hé? ;-)
  15. Colleke:
    18 maart 2015
    ocharme,dat is nu echt om medelijden te krijgen !!!xxxjes
  16. Tante Ria:
    Dag Annie
    Heel veel leute
    En een dikke knuffel om mee te nemen op reis
    Tot ziens tante Ria
  17. Longueville Mariette:
    18 maart 2015
    Een goed gevuld programma ,supper tof Ik ga er van op afstand ook mee van genieten hou je goed
    Mariette
  18. Janssens - Coppens:
    19 maart 2015
    Beste Annie & Jef, wat is het leuk om via deze blog jullie reis te kunnen volgen, ook Guy leest dit allemaal mee en denkt al aan zijn postkaarten. Geniet samen met Jef van jullie mooie vakantie.
    Ludo & Guy
  19. Nadis:
    21 maart 2015
    Annie, ik ben kei jaloers; maar gun het je ongelooflijk. Zuid Amerika trekt me enorm aan. Geniet van de natuur, van de vriendelijkheid van de mensen, van de salsa (geen makkelijke dans trouwens) en bedankt dat we jouw verhalen mogen mee beleven en daardoor ook een beetje mee reizen. ENJOY! Liefs, Nadia, xxx