Hua hin

11 maart 2017 - Hua Hin, Thailand

Hier ben ik dan weer even . Niks echt spannends te vertellen . Op 6 maart ben ik met Jef terug in Thailand voor 9 dagen . We zitten nu aan het strand van HUA HIN . Het is relax en zorgen voor een kleurtje. Ja met onze Jef is het niet langs de straten kuieren of nogmaals naar de een of andere tempel. Doordat we meerdere  malen met vrienden allerlei bezocht hebben  is het nu gewoon voor onze Jef even bijkomen van de kou in Belgie en van de stress van zijn huurders.....We hebben zalig lekker weer en ons kamer heeft een mooi balconnetje zodat we s'avonds v d sunset kunnen genieten .  Volgende week op 17/3 Jef zijn verjaardag  vliegen we naar de Philipijnen. Dat word weer verkennen en hopelijk leuke verhalen en prentjes. Tot dan.

1. Jacky bender:
    11 maart 2017
    Amai hij zal nogal kronkelen int zonneke. Ge kunt misschien nog eens iets gaan drinken in die bar met live muziek en yellow liver aanvragen. Toen hebben we toch gelachen hé.
    Geniet ervan met jullie 2tjes.
    XXXXXXXXXXXX
  2. Colleke:
    11 maart 2017
    Hier schijnt het zonnetje ook terug lekker lente weertje. Geniet maar van de rust en het zonnetje dikke knuffels xxxjes
  3. Colleke:
    11 maart 2017
    Hier schijnt het zonnetje ook lekker lente weertje . Geniet er maar van dikke knuffels xxxx
  4. Marie-louise lambrechts:
    11 maart 2017
    lelijke eletriek draaien schone francipaniee
  5. Jqhn en simonne van laere meues:
    11 maart 2017
    Vandaag was er ook wat zon maar het zal daar bij jullie Well beter zijn .jef gelukkig verjaardag ik verjaar de 19 maart'' maar zo graag verjaar ik meer dat wil zegen dat ik al een oude kneut ben ,, ha ha tot de volgen keer da à g
  6. Yvonne en Angeline:
    11 maart 2017
    Even ontspannen na die drukke weken kan ook goed doen he. En de zon hebben we ondertussen ook even gezien. Tot het volgende reis verslag groetjes
  7. Tante Ria:
    Een heel gelukkige verjaardag,voor Jef
    Geniet er maar van
    Groetjes tante Ria en nonkel Frans
  8. Christel:
    12 maart 2017
    ok eens ontspannen aan het zeetje is ook niet slecht
  9. VAN ROY CYRIEL:
    12 maart 2017
    Anneke wij genieten ook van de zon.
    En een gelukkeg verjaar dag aan joske
    van de famielle .
  10. Britt:
    15 maart 2017
    Amai Annie, die foto op die rots is geweldig! :D Af en toe wat zon pakken moet ook gebeuren he, in België zal het wat minder zijn ;) Ik doe hier precies hetzelfde! Geniet nog dubbel en dik van de sunsets en van de Filipijnen!! Veeeeel plezier! Xxxx
  11. Jqhn en simonne van laere meues:
    20 maart 2017
    Dank u dat julli die oude kneut niet vergeten bent he
  12. Jqhn en simonne van laere meues:
    20 maart 2017
    Dank u dat jullie Die oude kneut niet vergeten ben hè Jef wij zijn 2 vissen dat zijn de gooi hè ,