ISLA OMETEPE

10 februari 2018 - Isla De Ometepe, Nicaragua

Zoals jullie al zullen gemerkt hebben  loop ik niet over van entousiasme over Nacaragua.En had daar ook al een voorgevoel van... Nu zullen jullie natuurlijk zeggen waarom gaat ge dan..ja onbekend is onbemind . Ik lees er wat over ..en de meeste reisorganisaties combineren het met Costa Rica en of Honduras.. Een van de hoogtepunten van hun reizen is dan dit  eiland ... Het grootste eiland in een zouwatermeer en 2 vulkanen erop. Waarvan 1 lichtjes actief is.. de andere heeft zich in de krater een meer gevormd . Beide zijn te beklimmen en is een trekking van 8 tot 12u  Dat is dus niet alleen ne kuitenbijter maar ook zelfmoord denk ik. Wat heb ik gedaan . Na een boottocht op very kabbeling water ..veel witte koppen  en 2 motion sickness zakjes vol ben ik er geraakt. Mijn hostal kamer ni meer uitgeweest . De  dag erna een brommerke gehuurd.. tof machientje automatoco. Heel da dag op da eiland getoerd. Ja die vulkanen zie je af en toe maar staan meestal in de wolken... ook de klimmers doen dat voor de kik want vanaf de helft is het mist ... was het een mooi eiland ..ni echt Weinig gezien qua FLORA en FAUNA...en 5 keer drasch national ...gelukkig soms wa grote bomen... om 17 u had ik het voor bekeken. .....brommerke afgeleverd en gedouched..      Vandaag de boot teruggenomen pilleke ingepakt  met water....ni zoals gisteren met fanta.....en ja ...alles voorbereid . Zakjes in de buurt, verfrissingsdoekjes  water bij  ..goed in de frisse lucht....We vertrekken en het meer was ne spiegel.. geen baar te zien... Des ts beter ..dus goed aan land gekomen en zit nu aan de zee.   San Juan Del Sur..de bad en surfplaats v Nicaragua....tot binnen een paar dagen .

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Colleke:
    11 februari 2018
    Het zal misschien mooi zijn voor toeristen die nog niet veel gezien hebben van de wereld,maar alleszins zijn de foto s toch weer prachtig dikke knuffel xxx
  2. Tante Ria:
    Dag Annie
    Op naar het volgende avondtuur
    Dank voor de mooie foto,s
    Dikke kus tante Ria
  3. Yvonne en Angeline:
    11 februari 2018
    Hey Annie bedankt dat je dit allemaal doorstaat met die zakjes en dat geschuddel enz. zodat we mee kunnen genieten van je mooie verhalen en foto's. groetjes uit Deurne
  4. Christel:
    11 februari 2018
    weeral een mooi avontuur geniet ervan x
  5. Nadis:
    13 februari 2018
    Zeg Annie, zouden we Panama kanaal wel doen? Ik voel niet veel enthousiasme voor deze kant van de wereld. Langs de andere kant, op schok zijn met 4 madammen zal de sfeer ook wel beïnvloeden. Hopelijk zijn de komende dagen beter! Dikke knuffel