Het laatste traject van mijn 3 maanden😭😭😭

3 maart 2002 - Tokyo, Japan

Toen ik van Nicaragua naar huis vloog heb ik veel luchthavens gezien en vliegtuigen gehad. 7u later thuisgekomen dan gepland...maar goed Safety first.  5 dagen thuis geweest en dan was het tijd voor Japan. Donderdag 1/3 was het zover en we gaan weer genieten van de hygiene en de beleefdheid. Als ge dan juist van India komt das ook ne serieuze knop omdraaien. Ik heb eerst 2 dagen Tokyo.  Ja de avond van aankomst niet rekenen dus eigenlijk maar ne volledige dag . Heb een gezellige buurt en vlakbij het treinstation.  Ik ben dan s”morgens eerst naar een mooi tuin gaan wandelen en daarna naar Yanaka dat bekend is om een heel groot kerkhof ... heb daar toch enkele uren rondgewandeld en dan een gezellig winkelstraatje tegengekomen.  Op het kerkhof stonden al wel wat bomen in de bloesem. Toen ik terug wandelde door een klein straatje kwam ik 3 soorten bloesem tegen en de laatste grote boom waren al de mooie roze bloempjes al afgevallen  ....dat vond ik heel raar en bij het nader te bekijken zag ik dat er dieven in die boom zaten ...die waren al die bloempjes aan t verdelgen ...... En ikke maar zoeken in Nicaragua naar vogels en op plaatsen waar ge ze niet verwacht zitten ze te pronken ... ik was weer in de wolken ..... mijn dag kon niet meer stuk...Morgen neem ik de trein ( lang geleden ) naar NIKKO . Tempels en natuur. Mijn avontuur begint weer. Geniet ervan

1. Marc De Beule:
    4 maart 2018
    Die bloemen zijn Prunus mume, de Japanse abrikoos. Die bloeien ruim voor de kerselaars. Ze zijn er in rood, roze, wit, ... ...
  2. Longueville Mariette:
    4 maart 2018
    Weeral zo ver van huis.je gaat naar een speciaal en boeiend land en zult wel ogen tekort komen
    Ik ben ben benieuwd naar de foto’s
    Hou je goed
  3. Van den brande:
    5 maart 2018
    leuk Annie, Japan is speciaal he. veel plezier met je nieuwe tocht. xx
  4. Brenda:
    6 maart 2018
    Het leest weeral prachtig, geniet nog maar lekker.
    Schitterend toch die vogeltjes in die bloesem, especially for you❤️👍👏
  5. Jqhn en simonne van laere meues:
    9 maart 2018
    Annie het is voor bij gevlogen maar je weer toffe dingen gezien en wij ook 'Ikea' nog meer te horen krijgen dat ge komt die kleine straatjes en al wat daar te zien is mooizat annieke Ik bel de 16 terug op je weet wel ?
  6. Tante Ria:
    21 maart 2018
    Dag Annie eris niets mooier dan een Japanse tuin een heel jaar door mooi ik geniet mee dikke kusje tante Ria