Mount FUJI en Kamakura

12 maart 2018 - Tokyo, Japan

Van postkaarten en reisboeken  te zien wil je maar 1 ding !  Ook zo’n foto ‘s kunnen trekken . Natuurlijk moet ge dan wel in t juiste seizoen gaan.  De Fuji berg zien in het voorjaar is riskant door de bewolking en iets te vroeg om die pagoda te zien met de bloesem.                                                                                                                           Ik had een goed hostal met een groot warm bad. Dwz..hier in Japan word er eerst gedouched en dan word er gebaad.  De middag van mijn aankomst regen en tegen de avond bakken regen. Ik dacht da beloofd voor morgen . Het is een goed lang  bad geworden  en  een schietgebedje gedaan.  Toch heel de nacht gekletterd.      S”morgens helemaal ingepakt een damarreke aan , een jas en daarover mijn regenjas , ne paraplu en de rugzak met camera ingepakt . Het was 9u50 . De bus ging om 11 u en het klaarde op zelfs dat ik het wa warm kreeg . De goden waren me gunstig             Ik terug naar  de kamer damarreke uit en regenjas in de tas .. om 11 u  buske en ikke naar de Pagoda met zicht op den berg( alle tis ne vulkaan)        Het waren eerst 400 trappen op t gemakske en kwam bij die mooie pagode . En de FUJI ....ge weet dat hij er staat ... toch na een klein half uurtje verdwenen  de wolken een beetje en zelfs heel de FUJI komt in zicht ...everybody happy en de cameras klikte  . Mijn dag kon  niet meer stuk.   Ik was in de late namiddag terug en het was me echt gegund want het begon terug te regenen.     Een goe soepeke gegeten en dan lang gebaad in da super groot bad                De andere dag heb ik weer een trein genomen naar Kamakura. Heel mooi ,   prachtige tempels en de zon was volop van de partij.        Vandaag zit ik terug in Tokyo want morgen komt Jef aan . We zullen wel zien wat we gaan verkennen . Verslag volgt .

1. Deborah Verstappen:
    12 maart 2018
    Hele mooie fotookes! En ze hebben er zelfs duvel en poepgelei! 😉
  2. Jolijn:
    12 maart 2018
    Praaaaaachtige foto’s! 😍
  3. Colleke:
    14 maart 2018
    Amai prachtige foto s ,hopelijk is Joske goed aangekomen xxxjes
  4. Colleke:
    14 maart 2018
    Prachtige foto s hopelijk is Joske goed aangekomen xxxjes
  5. Yvonne en Angeline:
    16 maart 2018
    weer mooi en genieten maar
  6. Tante Ria:
    16 maart 2018
    Dag Annie blij weer van u te horen
    Wij hebben ook genoten van onze reis naar africa
    Nu kijk ik er naar uit om u en ons wis eens te zien
    Vele kusjes tante Ria
  7. Jqhn en simonne van laere meues:
    17 maart 2018
    Gelukkig. Verjaardag. Jef dit is weeral een jaartje geleden,maak er ne mooie dag van ik hoop dat het daar mooi weer is want hier heeft het gesneeuwd . Dag anieke en Jef