NARA- HIROSHIMA FUKUOKA

27 maart 2018 - Fukuoka, Japan

Na het regenachtige Kyoto zijn we naar Nara gegaan. Een klein uurtje treinen van Kyoto. Ook mooi van tempels en vooral omdat daar hertjes overal lopen. Ze zijn gewoon om koeken te krijgen en buigen dan eerst een paar  keer zoals de mensen . Hier heb ik OOK toevallig een geisha gezien ..schuw en mij geen blik waardig en denk zelfs dat haar leerlinge heel braaf achter haar liep. Van Nara zijn we dan weer de trein opgegaan naar HIROSHIMA gekend van de atoombom. Ondanks de nare herrinering en enkele overblijfsels is het een prachtige stad. Trouwens elke stad die ik of samen met Jef al gedaan heb heeft zijn charme. Alles is kraakproper en de mensen zijn toch zo behulpzaam . Als we uit een treinstation komen laat ik mijn hotel zien en op de gsm zoeken ze de weg of gaan met ons mee . Sommige dragen zelfs onze bagage.....waarna ze door mijne zak naar de kinesist moeten !!!!!!!!!!                                  Na Hiroshima werd het Fukuoka . Onze laatste stad voor we naar Thailand terug vlogen . Ons Japan avontuur zit erop. Het was bij Jef geleden van 1987 . Ik denk dat het nu iets minder lang zal duren voor hij Japan terug zal zien  En algoed als hij terug 30 jaar zou moeten wachten zou hij 92 jaar zijn ......dan zal de noodle soep wel me heel veel sloeberen zijn ......

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mirella:
    Weer mooie foto's !!!
  2. Longueville Mariette:
    28 maart 2018
    Wat gaat de tijd toch vlug,als jullie al spreken van terugkomen
    Maar het was wel de moeite hé? Ik wou dat ik het ook kon beleven (nu ben ik wat te oud voor zo een reis)
    Groetjes Mariette
  3. Sandra De Ridder:
    28 maart 2018
    Amaai super mooie foto's.
    Ik voel me al helemaal in de Japanse sfeer.
  4. Colleke:
    28 maart 2018
    Het gaat allemaal zo vlug voorbij,geniet nog maar van het zonnetje in Thailand hier is het koud en regen🌧☔dikke knuffels xxxxjes
  5. Tante Ria:
    28 maart 2018
    Dag Annie,het jaar toen de bom op hirocima gevallen is ben ik geboren dus 73jaar later is het terug leefbaar
    Genot er nog van en dikke kusjes
    Tante Ria
  6. Yvonne en Angeline: