Naam:
108
Foto’s:
1010

Over mij

Dit is de 2 de keer dat ik op mijn carriere loopbaan- onderbreking neem. Op bepaalde moment in je leven gebeuren er spijtig genoeg dingen die je liever niet wenst .......oa...de dood van je ouders,het word teveel op t werk,en dingen waar je niet wil over praten .En dan als de personen waar je voor leeft er niet meer zijn neem je ineens een drastische of gekke beslissing zoals 2 jaar geleden .Mijn eerste 3 maanden Zuid -Amerika .Continent waar ik weinig vanaf wist ......Achteraf gezien een geweldige beslissing.   Het was AWESOME.

Over mijn reis

Dus hier zijn we weer op 1/1/2014 vertrek ik weer naar Z- Amerika.Ik kom op 2/1 aan in Santiago Chili. 3 dagen is dit mijn thuis waar ik verder mijn trip beslis. Tot hiertoe zou ik zuidwaarts gaan .Helemaal naar Torres de Paine en Patagonie ......gletsjers en ijsbergen.....en dan moeten jullie  weten dat ik de voor de kou thuis ga lopen ....hoe gek moet je zijn .Amadeus zit er vol van.

Bezochte landen

Ik heb 68 landen (27%) bezocht:

Argentinië, Aruba, Australië, Bahama's, België, Belize, Bolivia, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Brunei, Cambodja, Canada, Caribisch Nederland, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Denemarken, Ecuador, Fiji, Filipijnen, Frans-Polynesië, Griekenland, Guatemala, Honduras, Hongkong, India, Indonesië, Israël, Japan, Jordanië, Kaaimaneilanden, Laos, Maldiven, Maleisië, Mauritius, Mexico, Myanmar, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Nicaragua, Nieuw-Caledonië, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Pakistan, Panama, Peru, Rusland, Singapore, Sint Maarten, Sri Lanka, Swaziland, Taiwan, Thailand, Tunesië, Turkije, Turks- en Caicoseilanden, Vanuatu, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zuid-Korea.