Van Puerto Prinsessa terug via Manila Bangkok

29 maart 2017 - Bangkok, Thailand

Na ons El Nido bezoek hebben we 5 u gebust terug naar Puerto Prinsessa.   We hadden een zalig hotel ,even buiten de stad, dus rustig , stil , en geen hondengeblaf !!!  We hebben even gedacht dat we aan t doof worden waren zo     ZEN  en zelfs 3 nachten . We werden gewekt door de vogeltjes en s'avonds waren er de krekels en de gekko's...puur natuur.    Dan moesten we voor 1 dagje terug naar Manila .,Deze stad is vuil, sukkerlaars die op straat slapen, brommers op de voetpaden etc...het geluid van de jeepneys dat oorverdovend is.   Ni echt de stad voor een gezellig city-tripje.          Dus gelukkig na onze nachtrust back to Bangkok. Ook deze stad heeft zo zijn goede en slechte kanten.   Sommige voetpaden hebben precies een bombardement meegemaakt. Ieder avond ben je blij dat je geen voet hebt verzwikt.,Maar daarentegen krijg je wel de sfeer, de geuren van lekker eten en niet te vergeten de mooie tempels. Dan vergeet je snel hoe je er geraakt bent.  Bangkok is tevens ook het einde van mijn 3 maanden avontuur.       Het was weer zalig.       Ik heb gezien wat ik wou zien . De snowmonkeys en de kraanvogels  in Japan.    De oerang oetangs op Sumatra en Toraja op Sulawesi,    Ben alleen lieve mensen tegengekomen en de gezondheid was opperbest. Dus meer kan ik me niet wensen . Ik wil graag alle toffe vrienden bedanken die me gevolgd hebben en een reaktie geplaatst hebben. Ben altyd blij als ik van het thuisfront iets lees.  Ik hoop volgend jaar weer wat te beleven en dat jullie dat weer even paraat zijn. Lieve groeten van mij aan jullie       Sawadhee kha

1. Kathleen:
    30 maart 2017
    Dat zal aanpassen worden Annie terug thuis...maar met allicht een massa mooie foto's. Ik ben al benieuwd ! Goeie terugreis.
  2. Van den brande:
    31 maart 2017
    Amai... 3maand die voorbijvliegen.die mooie herinneringen kan je weeral aan je grote verzameling toevoegen.
    Ik heb gesmuld van je verhalen en foto's, bedankt
  3. Stoffelen Els:
    31 maart 2017
    Dit zijn zalige foto's! Door je verhalen te horen ben ik telkens zelf even op reis. Zoals je schrijft, die geuren die je overal proeft, dat leg je niet vast op een foto, maar dat blijft wel hangen. We kijken uit naar je volgende reis! x Els
  4. Colleke:
    31 maart 2017
    Fijn dat je weer terug komt ,het vliegt inderdaad snel om maar ben toch blij dat ge weer gezond en veilig terug thuis komt dikke knuffel xxxjes
  5. Jqhn en simonne van laere meues:
    31 maart 2017
    Bedank Annie om ons mee op reis te nemen we babelen wel verten dat we mekaar zien ' , da. Da
  6. Tinkelbel:
    31 maart 2017
    Het was weer zeeeeeer leuk om alles te lezen en om de prachtige foto's te bewonderen. SAWADHEE XXX
  7. Yvonne en Angeline:
    31 maart 2017
    we hebben mee genoten van je reisverhalen, wanneer ga je terug op stap?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahaha
  8. Tante Ria:
    Dag Annie
    Aan alles komt een einde vroeg of laat
    We hebben met je mee genoten
    Geniet ook van het thuis komen
    En hopelijkzien we elkaar nog eens
    Dikke kusjes van tante Ria
  9. Janssens - Coppens:
    Annie,
    bedankt dat jij ons heb laten meegenieten van jou mooie vakantie's, en al jou mooie foto's.
    groetjes, Ludo & Guy
  10. Christel:
    31 maart 2017
    het was weeral leuk om je uitleg te lezen en mooie foto's , zo heb ik mee kunnen genieten van een wereldje waar ik waarschijnlijk niet zal heenreizen Groetjes Christel tot in polderstad
  11. Bruggeman josph vandiependael roza:
    5 april 2017
    was echt prachtig weer mooie fotos annie bedankt jos en roza
  12. VAN ROY CYRIEL:
    6 mei 2017
    Anna we zijn bijl dat goed is verlopen