PUSHKAR

15 januari 2018 - Pushkar, India

Hallo volgers,   Ik neem eens voor de afwisseling een bus. De rechtstreekse bus naar Pushkar nog 4 u wachten. Maar kan via AJMER gaan dat is er 20km vandaan en die bus vertrok meteen . Een rit van 2u15 en kost 2€ daar kunde niet voor tevoet gaan . Daar aangekomen een tuktuk en ikke weeral weg.                                                      Mijn hotel/ guesthouse is fantastisch gelegen . Ga door de tuin ineens naar de wandeling rond het bekende meer. Alles naar mijn hand gezet in de kamer , de camera in de zak en rond de nek en ze is weer de pist in.                                            Nu rond 14 u is er wat leven rondom het meer , maar ga dan de achterliggende straat in . Word de lokale markt genoemd. En ja alles te koop en allemaal hetzelfde. Toch heel leuk.                  Tegen de schemer vind ik een prachtig terras voor de sunset ...         IK blijf zolang zitten drink er 3 chai’s . Normaal kost ergens zo een thee 20roepies dat is 0,30€  en dan krijgt ge een grote vingerhoed. Nu op dit terras prachtig zicht laat ik me gaan en drink 3 chais en het waren limonade glazen dus ik dacht een fortuin kwijt te zijn ....wel ik moest alles samen 60 roepies betalen = 0,80€!!!!!!!!!!! Ja zo”n uitspatting kunt ge niet alle dagen doen he!!       Dan ga ik stilaan naar mijn hotel en ga een tali eten ...dat is een schotel met kleine potjes vegetarisch  hier toch . En t smaakt AWESOME.           Die nacht niet geslapen want het is feest in de stad verschriikelijk gezang door grote parleurs dacht dat die aan mijn deur stonden .   Rond 3 u toch de laatste keer op de klok gekeken.            Nu in Varanasi ( aan de ganges)  begint dat ritueel van baden al rond 6 u  dus ik op mijn terras en alles zo donker en dood as ne pier. Dan maar dagboekje bijgeschreven tot 7 u en dan zag ik af en toe iemand komen. Het werd ook lichter ...ikke gewapend met de cameras op verkenning !!!!!! Heb daar tot 9 u rondgelopen en vond het weer geweldig ... kan dat niet uitleggen de foto”s zullen klaarheid brengen .               De dag daarna weer mijn boeltje genomen en terug met de bus naar Jaipur om vandaar vandaag de 15 de naar het zuiden te vliegen . Het is met een stop in MUMBAI en zou om 19 u er zijn ..... en ik geloof in den heilige geest !!!!!!!!!

1. Colleke:
    15 januari 2018
    Ge krijgt u dagen wel gevuld ,het is geweldig om het allemaal te volgen ,zou wel bij u op het terrasje willen zitten.gisteren hebben wij hier na lange tijd wat zon gezien.dikke knuffel xxxjes
  2. Stoffelen Els:
    15 januari 2018
    Wat een prachtige foto's!
    Dat is toch weer een echt avontuur wat jij daar meemaakt!
    Dikke kus
    Els
  3. VAN ROY CYRIEL:
    ANNIE en JOS.
    Hier is koot en regen en mist.
  4. Christel:
    15 januari 2018
    ongelooflijk wat jij allemaal doet , een echte avonturierster hup naar de volgende gr x
  5. Tante Ria:
    Dag Annie fijn verhaal
    Maar dat van de heilige geest moet ge me eens uit leggen
    Kusjes tante Ria
  6. Jqhn en simonne van laere meues:
    16 januari 2018
    Annie het ziet er weer heel goet uit daar he je bent in je nopjes,, maar als je dat alemaal ziet het is om te watertanden. En uw uitleg is heel goet je kunt een boek begine schrijven,, dag Annie doe zoo voort
  7. Yvonne en Angeline:
    16 januari 2018
    Weeral meebeleefd was de moeite doe zo voort tot de volgende groetjes uit Deurne
  8. Tante Ria:
    17 januari 2018
    Dag Annie
    Een goede engelbewaarder wens ik je van harte toe
    Geniet van alles wat op je pat komt
    Kusjes tante Ria