TOKYO, FUKUSHIMA en JEF

16 maart 2018 - Fukushima, Japan

Op 13/3 is het dan zover ..ik ben de lustige weduwe af . Om 16 u is Jef aangekomen en we hebben elkaar onmiddelijk gevonden ...gelukkig want onze simkaarten werken hier niet .. het werd dan treinpas ophalen en met de trein naar Tokyo city. Al bij al om 19u in ons hotel. De dag daarna was het met Jef Tokyo verkennen . Eerst een mooie tempel en daarna een hoge building waar we een prachtig uitzicht over heel de stad hadden. Een mooie wandeling door een park en dan een hippe wijk . Rond 18 u was onze Jef zijn pijp uit... ja de zwakke ervan tussenuit   Als ge het meeste van oewen tijd doorbrengt op het strand en ge moet dan is nen hele dag de hort op !!!!!!!!!!!!               We moesten met een metro terug naar ons hotel en da was niet simpel. We stonden erop maar na 3 haltes kwam er zoveel volk bij dat we bijna stikte ..Jef moest eruit ...we gingen wachten op de volgende......het werden zeker 20 metros later ..het volk bleef komen.. om 20u30 hebben we dan eindelijk toch nog een overvolle metro genomen  het waren nog 4 haltes. Eindelijk lucht ...                                                                       De dag daarna zijn we lekker met de trein naar FUKUSHIMA gereden . Deze stad is bekend geraakt door de tsunami en aardbeving in 2011. ... We hoopten om daar nog foto’s te kunnen trekken .....Natuurlijk is er al veel terug opgebouwd  maar waar de tsunami was is eigenlijk nog een hele lege vlakte ...triestig .                                     Morgen gaan we weer gezellig de trein op naar mount FUJI.. Jef is morgen jarig dus het zou een mooi geschenk zijn als hij de mount Fuji in het zonneke zou zien ..ik had bewolking ..dus duimen maar ....byebye tot de volgende

1. Deborah Verstappen:
    Gelukkige verjaardag voor de Jef! 🎉🎈🎁💋
  2. Stoffelen Els:
    17 maart 2018
    Hey Annie en Jef. Als de simkaarten niet werken, dan hebben we nog internet. Gelukkige verjaardag Jef! Geniet van jouw dag en hopelijk zie je heel wat moois! Dikke kussen Els, Marc en de kids uit een wit België. Xxxx
  3. Longueville Mariette:
    17 maart 2018
    Gelukkige verjaardag Jef .ik wens je veel geluk enhoop dat je De Berg goed mag zien.
    Geniet samen van die totaal verschillende belevenissen daar
    Wat een land zeg
    Groetjes
  4. Marie-louise lambrechts:
    17 maart 2018
    ha jefke ne gelukkige verjaardag en ge hebt gisteren toch ni teveel gevloekt zeker want het sneeuwt hier vandaag . kisses from me tho jullie
  5. De Cleene Daniel:
    17 maart 2018
    Gelukkige verjaardag Jef😚😚😚. Ja Annieke je weet toch dat je met een gepensioneerde man op stap ben, die zijn wat rapper moe en kunnen niet goed tegen al die drukte 😂😂😂 en jij zo goed ingelopen in top conditie wat wil je 😆😆😆. Het is fijn dat je nu met jullie 2 op avontuur kunnen gaan. Het zijn weer mooie foto's. Veel plezier 😚😚😚
  6. Jolijn:
    17 maart 2018
    Hiep hiep hoeraaaa, onze nonkel verjaart op Sint-Patricksday 🙃☘️ kusjes van Brecht en Jolijn x x x 😘💋
  7. Mirella:
    17 maart 2018
    Hey levensgenieters😀geniet van jullie reis en een gelukkige verjaardag Jef!!
    Groetjes Yvo en Mirella xxx
  8. Tante Ria:
    17 maart 2018
    Dag Annie fijn dat je elkaar terug gevonden hebben
    Kijk uit naar het volgende verhaal
    Dikke kus tante Ria