2018 EEN NIEUW JAAR VOL VERRASSINGEN en VEEL REIZEN

24 december 2017 - Hoboken, België

Ja vriendinnen en vrienden ...een jaar voorbij en nood aan verse ontdekkingen . Ik vertrek op 30/12 eerst  naar Thailand om onze Jef te vergezellen . Vuurwerk aan de Chao Phraya river  en 30 gr........meer moet da ni zen!!!!!!!!!!!  En natuurlijk denken aan al diegene die we liefhebben ook diegene die er niet meer zijn.   Op 6/01 vertrek ik dan naar INDIA....ga van DELHI  Zuidwaarts op zoek naar TIJGERS ...niet met een jachtgeweer maar met de camera!!!!!!!!   Het worden 3 maanden van afwisseling. Na India ga ik naar NICARAGUA  daar hoop k veel vogels te zien en prachtige natuur. Kom dan overhuis voor de was en de plas en ga dan naar het land v d reizende zon JAPAN  . Vooral voor de  SAKURA   De kersenbloesem ...die voor hen het einde v d winter betekend en vooral eer aan moeder natuur.         Het word weer een groots avontuur en ik hoop jullie veel  mooie verhalen te geven en dat ik veel response krijg ..ook voor mij altyd gezellig om van thuis een teken van leven te krijgen       Dus tot schrijfs   Zaterdag 30/12 is het zover ....mijn plunje zak staat klaar .........

1. Kathleen:
    24 december 2017
    Goede reis Annie. Ik ga je avontuur volgen en ben benieuwd naar foto's. Geniet !
  2. Janssens - Coppens:
    24 december 2017
    Hey Annie & Jef, wij wensen jullie een mooie vakantie, en voor 2018 een heel goeie gezondheid.
    Ludo & Guy
  3. Nadis:
    24 december 2017
    UIteraard volg ik je opnieuw Annie! Altijd een plezier jouw reisverhalen en te lezen en een beetje mee te genieten via de foto’s. Geniet ervan en alvast fijne feestdagen! Xxx
  4. Rosa Soetewey:
    24 december 2017
    Je weet dat ik zelf geen reisduif ben he Annie maar van uw avonturen geniet ik altijd zene!
    Wij wensen u een goede reis en veel spannende en mooie momenten!
    Jean en Rosa
  5. Claudio:
    Veel reis en ontdekkingsplezier Annie, geniet ervan ! Groetjes, Claudio
  6. De Cleene Daniel:
    25 december 2017
    Annieke en Jos wij wensen jullie het allerbeste voor het nieuwe jaar. Veel reis avontuur, waar we nu al naar uit kijken.
    veel liefs
    Christel & Danny Xxx
  7. Christel:
    25 december 2017
    Wouw weeral een mooi vooruitzicht en mooie foto' s te zien ik tel af Christel uit Polderstad x
  8. Yvonne en Angeline:
    26 december 2017
    ja had het al vernomen dat je er weer op uittrekt ,genieten maar, kijk al uit naar de mooie foto's en reisverslag. Dat is voor ons mee genieten. Nog een mooie afsluiter van 2017 en
    een voorspoedig 2018 met veel reis genot, groetjes uit Deurne
  9. Stoffelen Els:
    28 december 2017
    Hey Annieke, ik kijk er weer naar uit naar uw avonturen. Het belooft de moeite te worden.
    Geniet ervan en eerst nog vele groetjes aan Jef in Thailand. xx
  10. Tinkelbel:
    30 december 2017
    Reactie uit het thuisland ? Mag dat ook uit MIJN vakantielanden zijn. In ieder geval Happy 2018 xxxxxxxxx
  11. Brenda:
    31 december 2017
    Enjoy my dear, benieuwd nr je avonturen, alvast een fijn eindejaar en goede start vr 2018 🎉👍😃