APEN

26 januari 2019 - Sandakan, Maleisië

Waar ik ben voor gekomen , ben  ik ook voor beloont.  Mijn eerste trip hier was naar een santuary waar de oerangs wel in de jungle rondhangen maar toch op tijd eten krijgen ,als de periode slecht is om het uit de jungle te halen.       Ik kwam  nog maar in da park of er hing er al ene te bengelen .. mijn camara was al in de startblokken dus schieten maar ..vol opwinding .  Dan naar de feeding plateau .      Een man bracht een bak groenten en zijn been was nog op de ladder en daar was de eerste eter.       Op zijn gemakske bekeek hij ons en begon aan zijn ontbijt . Hij kreeg niet veel tafelgenoten wel  eekhoorns pekzwarte  heel raar  ben die mooie bruine kleur gewoon .   Nadien aan een junglewandeling begonnen en weer hong er een in de bomen awesome .... Ik dacht wandel toch nog eens naar die plateau en daar waren andere apen aan t feestbuffet .  Groot en klein , dik en dun . Mijn dag was geslaagd .                            De volgende dag op zoek naar de neus apen  of Proboscis .  Dit was ook een mooiere omgeving . Je zag ze ook al in de bomen slingeren geweldig . Ze zijn prachtig mooi gekleurd en die neus . Sommige een goei gaffel zene . De mannetjes kunnen 20kl wegen ni hunne neus he!!  Vrouwtjes 9 a10 kl   Ze hebben een dikke buik , heel lange staart en zwemvliezen . De neus is om andere mannetjes af te schrikken en indruk te maken op de vrouwtjes . Heb ook enkele mooie vogels gezien maar minder dan ik had verwacht.   Het was een hele toffe boeiende dag heb ervan genoten  en het beste  was dat er misschien 14 andere toeristen waren en die waren ook zo stil aan t genieten niemand hard babbelen of ineens van opwinding begonnen  te gillen .. ZALIG  . Ik ga nu proberen foto’s bij te voegen maar heb wifi van den de onderste plank .... geniet ervan

1. Jolijn:
    Wat een wandeling 😲🐒🐒🐒 xx
  2. Colleke:
    26 januari 2019
    Super,prachtige foto en lekker warm ge ziet er goed uit,Hier is het maar koud en vochtig dikke knuffel xxxx
  3. Colleke:
    26 januari 2019
    Super ,Gij ziet er ook goed uit ,En lekker warm ,Hier is het maar koud en nat dikke knuffels xxxjes
  4. Van den brande:
    26 januari 2019
    grappige beesten, zoude nie solliciteren bij de National geographic? keigoei foto's weeral xxx
  5. Jan en Rita:
    26 januari 2019
    Dan heb je de red hot chilly pepper van de proboscis aap gezien. Ze hebben eenconstante erectie. Mooie apen trouwens.
  6. Longueville Mariette:
    26 januari 2019
    Je dagen zijn goed gevuld tussen de apen en vogels ,prachtig
    Dat is o.k Wel een speciale apensoort die lange neuzen .
    Tot wederhoren x
  7. Marie-louise lambrechts:
    26 januari 2019
    mooi zene maar wat een lelijke neus
  8. De Cleene Daniel:
    27 januari 2019
    Wat mooie foto's, ze zijn waard om eens mee te doen aan een foto wedstrijd. 😉😚😚
  9. Brenda:
    27 januari 2019
    Ziet er top uit, geweldig dat je daar in stilte van kon genieten, silence is golden😘😶
  10. Simonne:
    27 januari 2019
    Annie wat is dat prahtig mensen 'lief ik denk dat ik daar niet van weg kon om die bezig te zien lk hoop dat je nog veel van die dingen kunt mee maken da da sim
  11. Tante Ria:
    27 januari 2019
    Fantasties ver haal wij beleven het een beetje mee ,ik kijk al uit naar het volgende dikke kusjes xxxx
  12. Yvonne en Angeline:
    27 januari 2019
    wow hebben weer genoten hoor van je foto's, zijn wel een beetje raar die apen

(vooral die laatste) haha maar je ziet er super uit
  13. Tinkelbel:
    28 januari 2019
    Die T-shirt meer aandoen. Da helpt precies. Ge ziet pertang da ge u goed voelt 🙈