Big Bear en Los Angeles

4 maart 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Uit Las Vegas vertrokken met veel spijt. Via Barstow een deel van de route 66 , naar Big Bear lake en zo naar Los Angeles.       Big Bear ken ik enkel van Mooi en Meedogenloos. Is het buitenverblijf van de familie Forrester. En you never know ik zou Brooke en Ridge eens moeten zien .....     Maar da was er gene . Heb zelfs het meer niet gezien ..Bar slecht weer. Sneeuwregen , gevallen  rotsen op de weg.  Blij dat ik veilig en wel in Los Angeles ben geraakt .  Daar ben ik naar Beverly hills en Rodeo drive geweest.     Alleen de rich and famous shoppen hier .... ik ben dan maar wat reuk gaan spuiten in de parfumerie . Ondertussen had Jef bericht gestuurd dat hij 3 u vertraging had ...dwz aankomen om 23 u ipv 20 u . Dat werd voor mij veel koffie op de luchthaven . Maar eind goed al goed ons avontuur kon eindelijk samen beginnen

1. Marie-louise lambrechts:
    8 maart 2019
    als ze daar starbucks hadden is die drie uur geen straf he , have fun
  2. Cathy (PAZA):
    8 maart 2019
    Geniet er toch maar van, hopelijk ondertussen beter weer(hier is t ni veel beter, onweersbuien ,hagelbollen, veeeeel wind) en ge zijt terug met u tweetjes hé!
    dikke xx
  3. Yvonne en Angeline:
    8 maart 2019
    Spijtig dat het weer niet mee zat, maar hier is het ook niets goeds zenne, groetjes
  4. Deborah Verstappen:
    8 maart 2019
    Ginder dus ook maartse buien! 😉
    We hebben u gemist ze met onze reunie van de girls maar da doen we in april snel nog eens over! Groetjes aan de Jef! 😘😘
  5. Longueville Mariette:
    9 maart 2019
    Ach Annie ,de bluts met de builen nemen .het komt allemaal nog goed
    Een bakje troost en dan er weer tegenaan samen met Jef .
    Hou jullie goed