Onze Cruise en amaiiiii tevens onze laatste week

21 maart 2019 - Cabo San Lucas, Mexico

Op 16/3 ingescheept op onze cruise Carnival Splendor. Onze stateroom is mooi en ruim. Het eten lekker, mooie shows, en genoeg stoelen om in het zonnetje te liggen . Volop genieten Maar in het achterhoofd ook weten dat het op zijn  einde loopt. En zoals een goede vriendin dan zegt ..mijne frut word zuur!!!!! Maar goed   Nog een week dus nog effekes alles geven en dan vliegen we in t Middelheim er weer in. Maar als alles meezit gaat mijn laatste jaar van werken in ...of ik in een zwart gat ga vallen ....Wie zal het zeggen . Na onze cruise hebben we nog 3 dagen in de buurt van San Diego . Tot dan  foto’s volgen

1. Tinkelbel:
    22 maart 2019
    A wordt wel degelijk heeeeeel zuuuuuur !!!!!!!!!
  2. Mirella:
    22 maart 2019
    Jullie hebben het weer gehad en geniet dan maar dubbel van die laatste dagen!😊 Annieke ik denk niet dat jij dat zwart gat gaat tegen komen 😁
  3. Nancy:
    22 maart 2019
    Zwart wat? Zwart gat? De Polostraat zal voor u een tweede verblijfplaats worden! Het zal nu nog moeilijker zijn om met u af te spreken ;-). Geniet nog van jullie laatste vakantie-dagen en prachtige reis. En wat het Middelheim betreft...er niet te hevig invliegen hé (de jongere generatie staat te springen!)
  4. Marie-louise lambrechts:
    22 maart 2019
    amai annieke in een zwart gat gaat ge niet vallen zene we zullen we ons wel amuzeren
  5. Jan en Rita:
    22 maart 2019
    Aan alle mooie liedjes komt een einde. Maar jij in een zwart gat vallen? Nog meer reizen zeker. T is u gegund hoor. Veel plezier en geniet vooral van de cruise.
  6. Simonne:
    22 maart 2019
    Ja manekes het is voor bij gevlogen maar je mooie dingen gezien en genoten en wij ook probeer er de laaste Dagen nog van te genieten en kund ge weer al Denken aan volgen jaar ,, groeten uit Hoboken (Goet weer van daag 18""") dag
  7. Stoffelen Els:
    22 maart 2019
    Het was weeral leuk je te volgen!! geniet er nog van. Voetjes omhoog, een lekker drinkske en genieten van de view!! Grts xx
  8. Van den brande:
    22 maart 2019
    Weeral mooie herinneringen en foto's he.
    Idd, België zal gewoon een pied a terre worden... Knuffel
  9. Cathy (PAZA):
    23 maart 2019
    Annie, dikke merci dat we telkens efkes mee op reis waren, met al de toffe en schoon foto's!! Geniet nog met volle teugen !! xx
  10. Yvonne en Angeline:
    24 maart 2019
    Amaaaaaaaaaaaaaaaaai hoe mooi weer allemaal, geniet nog maar wat verder. Groetjes van ons allebei
  11. De Cleene Daniel:
    24 maart 2019
    Geniet nog van de laatste dagen, dit heb je alweer gehad , het was weer leuk om alles te volgen. 😚😚😚
  12. Tante Ria:
    24 maart 2019
    Wat een mooie foto’s geniet er nog van ,en bel me eens als je weer thuis bent ik heb de reis mee gevolgd en vond het leuk’dikke dikke kusjes
  13. Longueville Mariette:
    25 maart 2019
    Een cruise voor af te sluiten ,wat wil je nog meer ,tof hé ?
    We hebben heerlijk mee mogen genieten van jullie wereldreis
    Nog veel plezier en tot ziens
    Groetjes