Eindelijk weer eens een verhaal

8 januari 2019 - Kuala Selangor, Maleisië

We zijn al een dikke week in Maleisie .  Begonnen in Kuala lumpur waar we eindjaar gevierd hebben.  Veel vuurwerk , geen alcohol en alles heel veilig verlopen . Vandaar zijn we naar een nationaal park gereden ttz het oudste regenwoud van de wereld zeggen ze.     Ja ieder land claimd wel zoiets .  In een regenwoud verwacht ik dan ook veel insecten, vogels etc....                  We hebben 1 leguaan gezien   En met de nachtsafari 1 slang. WAW da was het ...!!!!!      Vandaar 250km gereden langs een zigzag weg , lang onderweg geweest.......  Om aan te komen in de Cameron highlands  waar de theeplantages zijn.  Wel die van Sri -Lanka en Indie  zijn veel mooier . Maar  hier groeit door de hoogte en frissere temperatuur echt alles  van aardbeien to rozen ............Vandaar weer een 250km zig zag naar kuala Selangor                        Ik had op tv een documentaire gezien van die ongeloofelijke  man David Attenborough. Hij was hier naartoe gekomen om in een park de grootste colony  vuurvliegjes te zien . Da moest ik natuurlijk ook weer eens beleven he ...dus onze Jef kon weer taxi spelen en ons ernaartoe brengen. Deze avond zal het gebeuren . Misschien zie ik er eentje vliegen ....Dag allemaal met weer een verder verloop van onze reis ..  hierbij enkele  foto’s

1. Jef:
    8 januari 2019
    Ja, idd niet overtuigend deze kant van Maleisie !!
    Zeker niet om terug te komen of aan
    te raden.
    Maar ja.... als je zelf niet moet rijden...
  2. Van den brande:
    8 januari 2019
    en je hebt precies weer lang op de loer gelegen voor de fotokes, mooi!
  3. Stoffelen Els:
    8 januari 2019
    Ik vind de fotootjes toch de moeite hoor!
    Ik zal mijn theetje maar in de leraarskamer gaan halen ;-)
  4. Colleke:
    8 januari 2019
    Toch mooie vlinder gezien,blij om iets te horen van jullie ,nu duimen voor de vuurvliegjes xxxxjes
  5. Colleke:
    8 januari 2019
    Blij dat we iets van jullie horen ,Toch mooie vlinder gezien nu duimen voor de vuurvliegjes straks xxxjes
  6. Yvonne en Angeline:
    8 januari 2019
    hey wakker geworden? hebben jullie gemist...….. we zullen duimen dat je veel vuurvliegjes gaat zien. Tot de volgende groetjes
  7. Cathy (PAZA):
    8 januari 2019
    toch prachtige foto's Annie!! Geniet er maar van! vele grtjs!
  8. Jacky bender:
    8 januari 2019
    Tis daar in ieder geval lekker warm dus Jef alles beter dan hier
    Hopelijk meer geluk met de vuurvliegjes maar de jungle is ook prachtig vind ik.
  9. Longueville Mariette:
    8 januari 2019
    Wat prachtige foto’s en ook zoveel groen , er zit dan wel een raar beestje in ha ha
    Hou je oogjes open in het regenwoud want er is nog veel te zien en te beleven
    Groetjes
  10. Hedwig:
    9 januari 2019
    Met plezier je verhaal gelezen. Met oudjaar in jullie plaats een extra glaasje gedronken 🥂 met verwondering naar je foto’s gekeken en gekeken....brengt mooie herinneringen naar boven. Kijk al uit naar volgende foto’s en verhaal!!!Groetjes 👋👋👋
  11. Jolijn:
    9 januari 2019
    Geen alcohol @Nieuwjaar - tragisch, maar bij mij hetzelfde :p :)
    Het beste gewenst daar eh, vanuit het niet-regenwoud.

x x x
  12. Simonne:
    9 januari 2019
    Ik hoop dat mijn vorige reactie aangekomen is ;))