HAPPY NEWYEAR

31 december 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Aan al mijn volgers een spetterend eindjaar want bij jullie moet het nog komen .  Hier was heel Kuala Lumpur op dezelfde plaats denk ik ...maar twas de moeite .    Veel lawaai, want de gewoonte is hier op zo’n vuvuzela te blazen tot er geen lucht meer in de longen zit . Oorstoppen  zouden hier niet overbodig geweest zijn.  Een fleske champagne is hier ook verboden ....dus een heel nuchtere bedoening maar ze hadden er niet minder pret  om       Dag allemaal tot volgend jaar

1. Van den brande:
    31 december 2018
    jullie ook: een goei gezondheid en nog veel plezier ginder, wij tellen nog wat af he
  2. Longueville Mariette:
    31 december 2018
    Wij wachten ook op het vuurwerk ,het is nu stilte voor de storm.maar straks breekt het feest los (vooral voor wat jongere ) ) wij doen het wat rustig aan
    We wensen jullie alvast een fijn2019
  3. Jolijn:
    Gelukkige Nieuwjaar 🌟😘 X X X
  4. Colleke:
    Gelukkig Nieuwjaar😍😘
  5. Sandra De Ridder:
    1 januari 2019
    Voor jullie de beste wensen voor het nieuwe jaar. En dat we hopelijk nog veel van jouw reisverhalen mogen genieten. Ik vlieg er al in den eerste dag van het jaar. Werken 😉 tot ziens xxx
  6. De Cleene Daniel:
    1 januari 2019
    Een Gelukkig Nieuwjaar vol liefde en geluk en dat jullie nog veeeeeeeeel mogen genieten van al het moois rond om u.
    Danny & Christel.😚 😚 😚
  7. Freddy en Ingrid:
    1 januari 2019
    De beste wensen en een goede gezondheid, en nog veel pret op u vacantie, Freddy en Ingrid.🍸🍾
  8. Christel:
    1 januari 2019
    Beste wensen en geniet van je reis
  9. Yvonne en Angeline:
    1 januari 2019
    Beste wensen en genieten maar tot de volgende
  10. Jqhn en simonne van laere meues:
    5 januari 2019
    Annie de beste wensen voor 2019
    jhon en simonne
  11. Patricia:
    9 januari 2019
    Voor jullie ook gelukkig nieuwjaar.
    Wat kan ik je wensen? Veel reisplezier dit jaar ...?
  12. Tessa:
    16 januari 2019
    happy new year dat het een prachtig jaar mag worden