NATTE paaseieren !!!!!!!!

27 januari 2014 - Easter Island, Chili

Hallo Belgica, dees geloofde ni......5 u gevlogen .Deze morgend om 9 u vertrokken naar t Paaseiland ....daar...grote dikke vette wolken , vliegtuig kreeg hevige rukken ....Onze Jef natuurlijk al paniek.....GEEN ZON !!!!!!!    Ons hotel lief, klein zwembadje mooi kamertje .Een 15 minutjes wandelen en we zijn aan de zee met al 5 prachtige beelden waar we de sunset   ZOUDEN kunnen ZIEN .... en wa doet het BAKKEN REGENEN. We gaan toch buiten want we mogen weer niks missen dus regenjas aan, maar moeten uiteindelijk gaan schuilen . We doen zo enkele malen pogingen en het is niet van I'M SINGING in the rain   maar    Iedereen  die onze  Jef kent  weet dat hij veel met de persoon die met pasen verrijst gesproken heeft. En het was geen gebed zene. Dus hopen op morgen . Vanavond yoga ....de zonnegroet

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tinkelbel:
    28 januari 2014
    aaiii.aaaiii. ja ik kan mijn eigen al voorstellen wat de jef allemaal netjes gezegd heeft ! maar na regen komt...juist. x
  2. Stoffelen Els:
    28 januari 2014
    Ik kan me er iets bij voorstellen :-) Hopelijk staan jullie vandaag op met een stralend blauwe hemel. Geniet ervan!! Dikke kussen
    Els x
  3. Marie-louise lambrechts:
    28 januari 2014
    ja en na de yoga gaan spinnen zeker, ge moet altijd maar denken , het kan alleen maar beter worden
  4. Jqhn en simonne van laere meues:
    28 januari 2014
    Amai annie dat is een goed begin voor de jef
    Morgen is een andere dag en dan gaat het weer al beter
    Groetjes uit hoboken
    john en simonne
  5. Katje:
    28 januari 2014
    hebben jullie al Chileense specialiteiten geproefd? laat eens wat ideeen achter .... knuf
  6. Nadis:
    28 januari 2014
    Chill - zen; de joga zal zeker helpen! En na regen komt zonneschijn; morgen in bikini genieten!!! xxx
  7. Bruggeman josph vandiependael roza:
    28 januari 2014
    morgen weer een dag zonnetje en alles is vergeten groetjes jos en roza
  8. Rosa Soetewey:
    28 januari 2014
    Zie dat ge i.p.v. de zonnegroet per ongeluk geen regendans doet he.
  9. Jacky bender:
    29 januari 2014
    Jef, ik leef met je mee. Pure hel man, hopelijk goe gesprek gehad met hierboven, maar jij als ketter da heeft weinig succes vrees ik.
  10. Deborah Verstappen:
    31 januari 2014
    Hopelijk al wa beter weer ondertussen zenne, ik heb eens gesproken met dieje van hierboven en hij ging iets proberen te regelen! Seg Annie, dat is nu al den tweede keer da ge ni int land zijt met menne verjaardag! ;-)
    Ni erg, da zullen we dan in Hawai moeten vieren é!
    Dikke zoenen
  11. Longueville Mariette:
    2 februari 2014
    Toch wel stesserend voor Jef, nog eventjes na de regen en dan komt het plezante zeker weten daaaag xx. Mariette
  12. Mareen:
    2 februari 2014
    mooie foto's je hebt wel iets met en kerkhof he of komt dat door de weersomstandigheden maar aan de hand van de foto's viel het al nog wel mee geniet er maar nu heb ik ook weer en beeldje gekregen van chili