NEWS FROM USA

24 februari 2019 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Hello everybody,  hier eindelijk nieuws uit de States.  Vertrokken  uit Los Angeles met een goed carreke.  Ben de eerste 12 dagen alleen en ben richting  woestijn gereden naar cactussen parken . Cactussen van meters hoog met vele aftakkingen.   Nu als je cactussen leest of ervan hoort en dan nog woestijn dan verwacht je hitte maar ook kan het in de woestijn s’nachts afkoelen ...WEL ik heb waarschijnlijk de enigste dag meegemaakt dat het zelfs gesneeuwd heeft  en nog geen beetje .  In plaats van zonnige foto’s heb ik besneeuwde cactussen  . Gek zicht maar wel mooi.  Vandaag stond ik op en de hemel  was blauw  en de zon scheen.  En wat doen we dan terug naar de cactussen ...en wat een verschil.... Binnen enkele  dagen ben ik 4 dagen in VEGAS   ...hopelijk is het daar iets beter weer ..Tot in Sin City

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Simonne:
    24 februari 2019
    Ja Annie dat is weer de moete he waar je dat alemaal uit pluist ik zou het niet weten maar daarom hopen wij op jou om ons nog veel mooist te laten zien !' 🌵 Dag
  2. Deborah Verstappen:
    24 februari 2019
    Prachtige fotookes! Inderdaad zeer speciaal: cactussen met sneeuw op en geen Lucky Luke ernaast met een bengelende sigaret in mondhoek 😉
  3. De Cleene Daniel:
    24 februari 2019
    Mooie foto's weer, je was zeker blij dat je sneeuw had, een beetje winter gevoel 😉
    Op naar de volgende verrassing 😘
  4. Colleke:
    24 februari 2019
    Fijn om weer eens iets te horen van u ,prachtige foto s dat is iets unieks om te zien sneeuw in de woestijn dank s zij u mogen wij dat mee beleven prachtig dikke knuffels, xxxxjes
  5. Van den brande:
    24 februari 2019
    ge pluist het inderdaad goe uit, hopelijk had ge uw fleeceke bij! mooi, mooi. xx
  6. Longueville Mariette:
    Hallo Annie
    Weeral iets heel speciaal tussen de cactussen ,mooi zeg
    Dan Las-Vegas twee uiterste hé?
    Lieve groetjes
  7. Jacky bender:
    24 februari 2019
    Ja Annie ,als gij ergens bent gebeuren er steeds rare dingen zoals aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en sneeuw in de woestijn. Toch weeral iets unieks kunnen vastleggen. Hopelijk in Vegas geen ijs op de zwembaden. X
  8. Yvonne en Angeline:
    24 februari 2019
    Wow weer mooie foto's hebben weeral genoten, en verwonderlijk die sneeuw met cactussen. Hop naar her volgende
  9. Tante Ria:
    24 februari 2019
    Dag Annie leuk niet verwachte sneeuw ga nu maar naar las Vegas en win er het groot lot dan kunt ge me mee nemen op avondtuur dikke kusjes
  10. Brenda:
    25 februari 2019
    Awesome, zou er graag bij geweest zijn maar het zi beleven, helemaal alleen in di stilte maakt het ook weer specialer. Enjoy the Sin City 😘👍🎉
  11. Cathy (PAZA):
    25 februari 2019
    Fantastisch Annie, prachtige foto's! Hop , naar t volgende en genieten maar!
    Dikke xx
  12. Simonne:
    27 februari 2019
    Annie je moet er u tijd er niet in steken maar het verwondert mij toch van die talk laat maar annie ik zal zelf nog
    Wel is kijken vroeger kocht ik die bij mark. En spencer maar die. Zijn ook weg. Dank u wel he