NICARAGUA ...S.AMERIKA.

7 februari 2018 - Granada, Nicaragua

Hallo allemaal, ja lang geleden...... ik heb even mijne draai moeten vinden... ondanks dat INDIA voor velen zeker een NOT TO DO is ...was ik eigenlijk daar meer op mijn gemak dan hier...Niet wat onveiligheid betreft maar de aankomst in Managua was heel teleurstellend ...een stad met weinig karakter, weinig te zien en zelfs niet gezellig. Meestal de S.Amerikaanse steden hebben leuke pleintjes waar iedereen bijeen komt ...meestal aan de kerk of de city hall.                                                                          Was blij dat ik de bus op kon  naar GRANADA..... Daar word door iedereen en in de boeken over gestoeft.....en  ja hoor   Da mag ..... als ge er nog maar binnenrijd heb je al die mooie gekleurde huisjes, het stadsplein en vooral leven ... natuurlijk ook hier enkele toeristen ....ni over de koppen gelopen maar zekers  langblijvers , rasta, tatoe’s en slodderkledij...zo van  allemaal de pot op ..zou die thuis is willen zien...Waarschijnlijk mooi in het pak , op tyd tikken en zo dag in en dag uit .....dus groot gelijk . Soms vragen mensen of ik da ni erg vind alleen weg gaan ... Wel ik ben blij dat ik alleen op een kamer lig .....vanaf ik ben aangekomen ben ik alle morgende tss 3u en 5 u wakker....wat doet ge dan ..de ipad lezen ...wat er zoal op het thuisfront gebeurt ... En volgers in Indie had ik alle dagen nen tv!!!!! En een douche of een kraan met warm/ heet water.. hier nada geen tv  en lauw water ....India is zooooo slecht nog niet.  Ook wat de fotografie betreft ...ook hier zijn geweldige figuren maar het kleurrijke ontbreekt ... Ik hoop dus dat de natuur zich op zijn mooist gaat laten zien ...Hier alvast een rondritje door Granada

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jeannine Van Roy:
    7 februari 2018
    Eilaba ik wil met jou ook nig wat beleven !!!hé nie in pan vallen !!zeker niks gevaarlijks doen !!ondanks je graag van alleen zijn geniet !bereid je er op voor dat een duikertje vanaf mei langs jou ligt!kchhh kchhhhh🤔🤓😉😗😜
  2. Colleke:
    7 februari 2018
    O fijn om iets te horen dat is al heel gerustellend ,op naar het volgend avontuur dikke knuffels xxxjes
  3. Nadis:
    8 februari 2018
    Hoop dat je nog leuke, kleurrijke plaatsen en mensen tegenkomt Annie! Enjoy! Xxx
  4. Zelfiia Hanieva:
    8 februari 2018
    Prachtige beelden en verhaal. Dank je Annie. Ik geniet mee! Veel avontuur daar nog! Groetjes.
  5. De Cleene Daniel:
    8 februari 2018
    Wat mooie en kleurrijke foto's en figuren weer. Veel plezier en avontuur.
    Groetjes 😚
  6. Jqhn en simonne van laere meues:
    9 februari 2018
    Dag Annie ben je thuis geweest ,,maar je bent terug in de warmte ..hier gaat het sneeuwen maar als ik dat daar bij jou zien ik zou willen dat ik daar ook was '.ik vint het daar heel mooi daar gebeurd daar alemaal op de straatjes zalig vint ik dat dag Annie tot het volgende
  7. Van den brande:
    9 februari 2018
    idd weer kleurrijk, de zon schijnt en ge moet nie werken, dus geniet ervan Annie! knuffel
  8. 9 februari 2018
    Hey, petje af hoor, dit in je eentje, veel plezier
  9. Yvonne en Angeline:
    11 februari 2018
    even thuis en weer terug op stap he, heb weeral genoten en ben in blijde verwachting naar de volgende reeks geniet maar wij genieten mee hoor groetjes van ons
  10. Tante Ria:
    12 februari 2018
    Dag Annie maak er een fijne reis van wat er ook op uw pad komt dikke kusjes van tante Ria