Voorlaatste dag Maleisie

11 januari 2019 - Malakka, Maleisië

Hallo lezers, de nachtcruise op zoek naar de vuurvliegjes was mooi.  De boot vaarde tot tegen de struiken waar de lichtjes fonkelde van die beestjes. Precies allemaal sterren . Af en toe vloog er een weg en het leek echt een vallende ster . Alle hier een vliegende ster  .Toch je ziet alleen maar die schichtjes want v h beestje zie je niets.    Krijg waarschijnlijk op verdere travels nog eens de kans om het te voet te doen  en misschien dan wel het vliegje  te zien.                   In de tuin van het hotel waar we logeerde  heb ik meer beesten gezien dan op de jungle wandeling,  Vooral  apen , maar ook prachtige vogels  onder andere een prachtige arend.   Eergisteren zijn we aangekomen in Malakka. Een lief stadje erkend door de UNESCO . Vooral Hollandse en Portugese invloed. Een Stadthuys ( geen schrijffout hoor) met een Hollandse molen en lekkere Portugese , pasteis de Belem  ,custard taartjes ,heerlijk  en leren eten door mijn vriendin Tessa  tydens een koffie clatske in Belgie. Malakka is een echte aanrader. Het was vandaag een echte fijne dag en als afsluiter een goed Starbuckske wat kan het leven mooi zijn  . Ik schrijf jullie terug vanuit Brunei . We arriveren daar op 13 januari .xxxxx

1. Jolijn:
    11 januari 2019
    Klinkt als een top tijd! Oeeeee, zo vuurvliegjes wil ik ook graag eens zien - wie weet ook wel eens een kans in La Belgique 🙃 Veilige reis verder! 😘
  2. Jan en Rita:
    11 januari 2019
    geniet met volle teugen van je reis. Natte groeten uit Waasmunster
  3. Sandra De Ridder:
    11 januari 2019
    Geen fotootjes van die vuurvliegjes? Ge niet nog van jullie vakantie
  4. Tinkelbel:
    11 januari 2019
    Weeral een prachtig verhaal !!!
  5. Marie-louise lambrechts:
    12 januari 2019
    klinkt allemaal wonder mooi swester, geniet ervan zene
  6. Longueville Mariette:
    12 januari 2019
    Die rikshaws zijn ongeloofelijk mooi van kleuren
    Dat is typisch voor daar zeker?
    Nog een aangename reis Bedankt voor mailtjes
  7. Van den brande:
    12 januari 2019
    amai, die leguaan toch wel van ver getrokken zeker? want die lusten wel een lekker billeke naar het schijnt.... weer mooie foto's, doet de arme thuisblijvers dromen. bedankt xxx
  8. Christel:
    12 januari 2019
    nog een leuke reis verder x
  9. Yvonne en Angeline:
    13 januari 2019
    Weer ,mooi verteld, tot het volgende verhaal.
    Groetjes en genieten maar
  10. Cathy (PAZA):
    13 januari 2019
    Hey Annie, t klinkt weer geweldig en doet de hardwerkende thuisblijver watertanden!! geniet ervan!! en als ge inderdaad een fotooke hebt van de vuurvliegjes....ben heel benieuwd xx
  11. Hedwig:
    13 januari 2019
    Salut Annie, leest top 👍 mocht je kunnen, stuur een paar vuurvliegjes onze richting uit 🤭 CU
  12. Simonne:
    14 januari 2019
    Het ziet er weer goet uit he ...ik hoop dat we ook nog veel te zien krijgen ? Zoo zijn we ook een beetje op verlof da da sim,,,
  13. Tante Ria:
    15 januari 2019
    Leuk verhaal en mooie foto’s het ziet er weer leuk uit maak er een fijne vacantie van ,wij vertrekken 13 februari naar Afrika,dikke kus tante Ria xxx
  14. Bruggeman josph vandiependael roza:
    15 januari 2019
    moet u bewonderenannie jij bent een genie annie groetjes roza
  15. Tessa:
    16 januari 2019
    ja ja zo'n taartje is heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker
    veel plezier in Brunei x