De laatste geweldige dagen

27 maart 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Mijn laatste nachtje in een Amerikaans bedje  .    Na de cruise zijn we naar Escondido gereden dicht bij San Diego.  Zijn vandaar naar La Jolla gegaan een mooie beach in San Diego. Heel gezellig en zeehondjes op de rotsen . De dag erna downtown bezocht . Natuurlijk s’avonds meer leven in de brouwerij maar we hebben ervan genoten . Het was jaren geleden dat ik San Diego bezocht heb en is toch ook een heel mooie stad met zowel oude als moderne gebouwen . Vandaag naar Los Angeles maar onderweg ook genoten van de badsteden waar we doorreden.  In L.A onze auto binnengedaan ,  onze koffers dichtgesnoerd  en we zijn klaar voor de terugtocht . Morgen lange dag en nacht  .....Heb ervan genoten en jullie zijn bedankt om te lezen en te reageren .  Nu weer aan het werk en aftellen voor het volgende   Dag lieve volgers XXXX

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marie-louise lambrechts:
    27 maart 2019
    ik zal toch blij zijn als ge terug zijt
  2. Philip van cauwelaert:
    veilige thuisreis !!
  3. Simonne:
    27 maart 2019
    Annie en Jef a u b ik krijg er ook al de tranen van in mijn ogen ,,dat het zoo vlug voor bij is ? Maar het zal nog niet de laatste zijn en je hebt veel mooi dingen gezien d a g sim. 😩
  4. Maike:
    27 maart 2019
    Heel erg bedankt voor de verhalen en de prachtige foto's.
    We zullen deze mooie dingen die je ons liet zien erg missen, dus tellen we samen met jou af naar de volgende belevenissen.
    Veilige thuiskomst !
  5. Mirella:
    27 maart 2019
    Goede terugreis en hopelijk tot snel!!
  6. Longueville Mariette:
    27 maart 2019
    Bedankt dat ik U heb leren kennen ,zodat ik erg genoten heb van uw avondturen Je bent een toffe !!
    Kusje Mariette
  7. Yvonne en Angeline:
    27 maart 2019
    Heel erg bedankt dat we mee mochten genieten van jullie reis en mooie foto's.

Een goede en veilige terug reis.

Groetjes Yvonne en Angeline
  8. Colleke:
    27 maart 2019
    Dank u voor het mooie avontuur te delen en de prachtige foto s xxxxxxxjes
  9. Cathy (PAZA):
    27 maart 2019
    Annie, , k heb enorm mee genoten van jullie reis, prachtig!!!!
    Goei reis terug en tot binnenkort xxx
  10. Jacky bender:
    27 maart 2019
    Veilig thuis. Wij zijn blij dat je terug bent al is het niet voor lang. Bedankt voor de prachtige verhalen
    Xxx
  11. Tante Ria:
    29 maart 2019
    Aan alles komt een end he we hebben er mee van genoten bed Ankt en tot de volgende reis dikke. Kusjes