San Juan del sur en LEON

13 februari 2018 - León, Nicaragua

San JUAN del sur ....ja DE badstad van Nicaragua.....ni groot maar gezellig vooral voor de surfers en de feesters ... Veel restaurantjes en sunday is Funday ..POOLparty’s  30$ en boozen tot ge er bij neervalt .....Dus ge kunt u voorstellen hoe ze hun gangen gaan .  Tatoe shops,  yoga , smoothies voor de healty ones ...Zo je ziet voor ieder wat..  Een mooie baai met grijs lavazand en helemaal teneinde kunt ge  dan  naar een Christusbeeld wandelen alle klimmen ...wel langs de weg ophoog goed stijl  . Ikke spotief aangelegd ging da effekes doen ...Heb er waarschijnlijk 2 of 3 X langer overgedaan met de nodige stops... Eenmaal boven nen barreel dus eindelijk ik had het gehaald ...nee mijn oor nog ne serieuze heuvel en dan nog 40 trappen . Eerst bekomen en dan het beeld bewonderen ..23meter hoog en kijkt over de baai ..mooi maar niet te tippen aan het mooie Christusbeeld van RIO de Janeiro                                                                       Vandaar ben ik dan met een express bus naar LEON gegaan ...alle eerst via MANAGUA met die “” snelle”” bus en daar aangekomen moest ik naar andere terminal ...voor LEON .in totaal   214 km op 5 u ...ni slecht .  LEON een stad van de revolutie , studentenrellen , Universiteiten en veel heel veel kerken. De temperatuur 35gr bloedheet .  Mijn hostal  goed gelegen en heb een grote kamer met 3 bedden !!!! En zicht op de tuin en een TV!!!! Den eerste deze verlof..... douche op de kamer GEWELDIG ...warm water voor nen andere keer.     Ook al is het warm ...ne lauwe douche is welkom maar ne koude !!!   Ik geraak het niet gewoon. ...ik ga dus in de keuken ne pot water koken en we mengen   Ge ziet in den oorlog trekt oewe plan... Heb het hier na 2 dagen weer bekeken dus morgen naar de natuur.....coffeeplantages etc.......hoop altyd nog vogels te zien .......Mijn geduld word wel op de proef gesteld . Tot het volgend verhaal    Morgen 14/2 allemaal een happy Valentine

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nadis:
    14 februari 2018
    Happy Valentine Annie! Wat een conditie heb jij, ik bewonder je; chapeau! Ik volg je helemaal ivm dat koud water; mij lukt dat absoluut ook niet; ‘t gedacht alleen al, brrrrrr.... Hoop dat je de vogeltjes zal zien de komende dagen.. Geniet tzn volste! Hier 8u en 0,5 graden... Liefs, Nadia xxx
  2. Yvonne en Angeline:
    14 februari 2018
    was weer de moeite knap van al dat klim en klauterwerk groetjes van ons
  3. Maike:
    14 februari 2018
    Hoi Annie, een Happy Valentijn voor jou, met hopelijk veel vogeltjes om je heen, wat warm water, en de zon, meer moet dat niet zijn als je zoveel moois om je heen hebt nietwaar?
    geniet nog , en laat ons maar mee genieten zonder die inspanningen van dat klimmen.
    Knffl Frank Maike.
  4. Jqhn en simonne van laere meues:
    14 februari 2018
    Dag Anie ik zie dat het weer goet is he maar waar je nu bent ziet het er wel mooi uit, en ge zijt al goet bruin uit bij ons hier is het koud .maar wel met de zon veel beter dan die regen. Wij zullen wel mee genieten van die zon bij u,veel pliezier nog d à g
  5. Van den brande:
    hey amiga,
    ghebt die leguanen toch nie opgesmikkled? Ik zal hier wel een croisanke binnenspelen se, terwijl we uw gezellige avonturen volgen.
    dikke knuffel
  6. De Cleene Daniel:
    Hoi Annieke,
    Wat een leuk verhaal weer. Einde van je trip ben je zo fit als een jong grietje dat alle dagen sport 😂😂😂. En wat mooie foto's weer. Kijk al uit naar je volgende verhaal.
    Veel liefs 😚😚
  7. Jolijn:
    14 februari 2018
    Hai toch, jammer om te horen dat het geen droombestemming is. Brecht zijn zus was er helemaal weg van, gek dat het zo kan verschillen 🙈
    Hier zijn we op huizenjacht - voelt soms ook wat aan als Nicaragua: veel koude douches ondergaan 🤣🤣🤣
    Groetjes uit la Belgique
  8. Tante Ria:
    15 februari 2018
    Dag Annie
    Leuk om te volgen stuur een beetje zon naar ons het is hier heel koud voor mijn stame knoken geniet verder wij volgen u
    Dikke kusjes tante Ria