Eerste verhaal uit Thailand

3 januari 2018 - Thailand, Thailand

Hallo iedereen   Zoals gezegd ben ik van oudjaarsavond in Thailand . In Bangkok was het vuurwerk boven de rivier prachtig..... Het was wel raar om dit te vieren in het buitenland en in 25*gr . Dacht wel aan alle mooie jaren die we samen met de ouders konden vieren en heb nu alleen nog de zus........toch weet ik dat ze over ons waken    Op 1 jan zijn we naar Ayuthaya gereden een vroegere hoofdstad van Thailand. Een stad die uit tientallen mooie tempels bestaat . Dit verveeld echter niet daar ze toch verschillen in bouwstijl . En als dan ook de mooie blauwe lucht  niet ontbreekt geeft dat mooie plaatjes.      Morgen gaan we terug naar Bangkok 2 dagen en dan begint voor mij op 6/1 het avontuur.....INDIA.

1. Jef:
    3 januari 2018
    Ja, idd zeer spectaculair vuurwerk ! Schitterend weer.
    En ja, binnen drie dagen vertrekt Annie naar Indie om tijgers te gaan zoeken in de jungle !!
    Mij niet gezien, ik wacht op haar op mijn strandstoel of het zwembad met een fris biertje. Hoop echter dat ze heeeel voorzichtig is, zal blij zijn dat de drie weken om zijn.
    Succes, Jefke xxx
  2. Colleke:
    3 januari 2018
    Prachtige foto s geniet maar van het zonnetje ,hier is het donker en storm weer ik zal ook blij zijn als we het zonnetje eens terug zien dikke knuffels Anieke zijt voorzichtig in Indië xxxjes
  3. Colleke:
    3 januari 2018
    Mooie foto's geniet maar van het zonnetje ,hier is het donker en storm ,Ik zal ook blij zijn als we het zonnetje eens terug zien dikke knuffel Anieke voorzichtig in Indië xxxjes
  4. Van den brande:
    3 januari 2018
    allez, tis eindelijk zo ver! geniet van elke dag , doe goei schoenen aan (voor als ge moest gaan lopen) en blijf ons vooral blij maken met je mooie foto's en impressies Annie.
    dikke knuffel
  5. Jolijn:
    Amai Seg! En die maan 🤗 🤩
    Een heeeeeeel gelukkig Nieuwjaar!! 😘
  6. Bruggeman josph vandiependael roza:
    3 januari 2018
    eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar en een gezond 2018voor jullie beide ja die maan bangelijk he verwacht nog mooie fotos van indie groetjes jos en roza
  7. Christel:
    3 januari 2018
    hey de Beste Wensen en verder nog een goed vakantie met veel tijgertjes en wees voorzichtig x
  8. Jqhn en simonne van laere meues:
    4 januari 2018
    Hey Annie Ik herb al iets gestuud maar dat zal weer niet gelukt Zijn . " het is Daar pratig om jaloers op te worden en als he Naar te tijgers neem er fotos Kunt. Pakken. Mijn oog is al wat beter Ik hoop dat je Krygt dag Annie en Jeff 9
  9. Tante Ria:
    4 januari 2018
    Dag Annie
    Stuur maar veel foto,s
    Daar geniet ik van een heel fijn jaar
    Veel dikke kusjes
    Van tante Ria
  10. Yvonne en Angeline:
    5 januari 2018
    voor jullie ook de beste wensen, weer mooie foto's gezien prachtig. Pas op voor de tijgers ginder en maak er mooie foto's van want het zijn prachtige dieren.
    Veel plezier in je zoektochten groetjes uit Deurne
  11. De Cleene Daniel:
    7 januari 2018
    Hoi jullie tweetjes, wij wensen jullie een Gelukkig Nieuwjaar en gezond 2018.
    Je geniet van u verdiende rust 😆 . Annieke wij kijken al uit naar je leuke foto's en je verhalen. Veel plezier jullie tweetjes
    Christel & Danny Xxx
  12. Jacky bender:
    8 januari 2018
    Ja eindelijk tijd gevonden. Allée als dat de voorbode is van de reeks foto's dan kijk ik zeker met veel plezier uit naar de volgende . En Jefke ni teveel pintjes hé want 3 weken is lang om te wachten met schrik in het lijf. Hahahaha ..... geniet gij ook maar ,ieder op zijn manier hé. Dikke knuffel