Guatemala zit erop

19 mei 2015 - Guatemala-Stad, Guatemala

Ja , weer een ervaring rijker .En de moeite.    Als ik ooit in een land Spaans kom leren dan denk ik in eerste plaats hier in Antigua en dan Cusco (Peru) maar hier kost en les tss de 2 a 3 $ In Cusco 10$                                                                                          Heb voor mijn laatste dag een goede klimtocht gedaan naar een kruis op een berg. Natuurlijk prachtig uitzicht als ge gedaan hebt met puffen. Want conditie is soms ver te zoeken   Maar das t voordeel om alleen te zijn .Ze zitten niet achter mijn veren . Onderweg effe zuchten en wijle weg,    Dan moest ik s" middags weer een bus op naar Guatemala city . Enorme grote stad. .                                                                           Ben direct naar het Hard Rock Cafe gegaan om onze verzameling te vergroten . Weer 3 kwartier met een bus twas lang geleden.    En ...ja hoor weer een glaasje rijker.    Daar in de buurt nog 1X Guatemaalse koffie gaan drinken . Deze is heerlijk . Al de beste koffie van al de Z.Amerikaanse landen die ik bezocht heb                                   Morgen vlieg ik naar  Columbia  wat gaan we daar weer beleven . Ik slaap 1 nachtje alleen en dan komt onze Jef  de volgende dag.                                                               Adios tot in Bogota