Mijn laatste traject van mijn 3 maanden

3 maart 2018 - Tokyo, Japan

Na  veel vertraging uit Nicaragua ben ik veilig thuisgekomen. Even de zus knuffelen en  met de vriendinnen socializen ... op 1/3 terug vertrokken naar het mooie  , propere  Japan  . Beleefde mensen en regels waar aan gehouden word.  Bij aankomst in mijn eerste hotel kwam ik nog maar ne stap binnen en ik werd er al opgewezen dak mijn schoenen moest uitdoen ..mijn valies stond nog op straat en mijn tweede voet moest nog binnenkomen.... Kreeg dan ne kimono, een handdoek en een tandenborstel nr van mijne cocon 3F. En ik kon vertrekken  . Zo’n cocon is niet voor mensen met claustro  het is ruim, tv , aansluiting voor de computer op te laden  en heel proper Maar ge weet niet wa weer het buiten is ...toch valt dat goed mee.   De volgende dag ben ik eerst naar een mooie tuin geweest en dan naar Yanaka een buurt waar een heel groot speciaal kerkhof is. De bloesem begon zich hier al aan te kondigen.    Op dat kerkhof waren veel poezen die waarschijnlijk op zoek waren naar hun baasje. Beetje zielig vond ik ..................                                                                                    Op de terugweg kwam ik door een klein straatje waar 3 bomen al echt in bloei stonden maar van de laatste lagen er al heel veel op de grond ...heel raar vond ik dat tot ik plots de daders zag ..mooie kleine papegaai”kes die dachten dat ze aan  een buffet zaten en maar knabbelen..... ik dacht zij ga naar Niacaragua om wa vogels te zoeken hier zitten ze gewoon int stad ...                                                                                 Morgen ga ik nog eens treinen das lang geleden. Ik ga naar Nikko . Zou heel mooi zijn wat tempels en natuur betreft...ik hou jullie op de hoogte. Hopelijk weer allen genieten van mijn avontuur

1. Marc De Beule:
  2. De Cleene Daniel:
    4 maart 2018
    Annieke, wij wensen je veel plezier op je nieuwe avontuur. Laat de verhalen en de mooie foto's maar komen, wij kijken er al na uit. 😚😚
  3. Longueville Mariette:
    4 maart 2018
    Je zijt goed aangekomen dat is de eerste stap
    Nu het avontuur tegemoet
    Ik wens je een zeer aangename tijd in Japan
    Groetje
  4. Jolijn:
    Jij laat er geen gras over groeien 🙃 Back to Japan 🌸🎼
    Hier zijn we allemaal blij met het nieuws dat Laura en Giulio een meisje krijgen - ze worden alvast overstelpt met cadeautjes. 😁
    Xxxx
  5. Stoffelen Els:
    5 maart 2018
    Geniet van je volgende trip.
    Dankzij jou zien we de hele wereld!
    Groetjes
    Els en Marc
    xx
  6. Jqhn en simonne van laere meues:
    5 maart 2018
    Annie mijn reactie wert onder broken, ik weet niet hoe dat komt ik dan ikke veel geshreven heb spytlg ik ga het proberen het terug te vinden dan stuur ik het op tot we vervolg krijgen van u prahtig land Japan d à a g
  7. Colleke:
    5 maart 2018
    Weer een nieuw avontuur ,en prachtige foto s .Amai gij zijt juist de koudste periode thuis geweest .dikke knuffels xxxxjes
  8. Colleke:
    5 maart 2018
    Hey Annie ,juist naar Bartel in het wild gekeken ging over Nicaragua,zij hadden zo een vulkaan beklommen en afgegleden zag er echt bangelijk uit dikke knuffels xxxjes