Het leven op de bus zoals het is

20 februari 2018 - Masaya, Nicaragua

Ben goed in Leon geraakt en ben daar 3 nachten gebleven ...had een heel goed hostal/ hotel . Een mooie kamer 2 bedden een eigen wc en douche ...  water was lauw doordat de leidingen over het dak liepen en door de zon verwarmd werden ...Daar van geprofiteerd om mijn haar te wassen ...toch ni zo warm !!!!!! en da  conditionerreke ging er toch ni gemakkelijk uit !! Maar toch grote luxe ..een zwembad . Geen ligbedden wel matrassen om op de grond te leggen ... Ik ging  dus eens lekker relaxen 🙏🙀☀️🏊‍♀️ En installeer mijn matteke . Nog geen 2 min da matteke zwart v d 🐜🐜🐜mieren ...alle ze doet is nen effore en dan he ze da ....Man man ik ben echt ne luxe zonner zene ...ik haat strand ...ingesmeerd en dan ne wind en al da zand 😡😤  dan aan een zwembad geen bedje 😡😤....maar ja ofwel betaalde den HILTON !!!!! ( 150€)    Of zoals nu zoals de backpackers  ( 15 of 20€).....Maar goed ik denk dat de kok in dees hostal in den HILTON had kunnen gaan werken  Man da was alle keren verzorgd en lekker... Heb 2 avonden achter elkaar pasta gegeten en s”morgens een gezond mooi gepresenteerd ontbijt . Heb van deze vrije tijd genoten ...alles bijgelezen .                     Vandaag de bus terug eerst naar Managua en dan een bus naar Masaya. Het  was een beetje tegen mijn zin want de laatste minibus was zo krap , ik kon mijn benen niet bewegen   Mijn knieen waren in staat van ontbinding....maar gelukkig was het nu een express bus maar een grote chickenbus....  de oude schoolbussen van de  USA.. Dat is toch nogal een begangkenis zene ....verkopers, zieleknijpers, den bijbel komen voorlezen het gebeurt allemaal ....ondertussen speelt de  radio, op de teminal staan ze te roepen om op hun bus te stappen ...dan begint er een kip te kakelen omdat da geen lucht krijgt in zijn zak ....ineens stapt er een slechtziende op me een gitaar en begint een tokkeltje en dan gaan  er een paar gsms af en word er ook nog gekletst....... ik bekijk en beluister het allemaal en onderga... .binnen 3 uur op mijn bestemming ....

1. Colleke:
    21 februari 2018
    Weer een heel avontuur ,geniet er maar van hier is het koud en volgende week gaat het nog kouder worden brrrbrrr dikke knuffel xxxjes
  2. Jeannine Van Roy:
    21 februari 2018
    Dikke knuffel !een beetje afzien hoort erbij🤔🤓😘
  3. Van den brande:
    21 februari 2018
    dat was weer gezellig daar op dat buske zo te zien. Annie, jij hebt zoveel verhalen om te vertellen, dat gaat nooit vervelen. xx
  4. Zelfiia Hanieva:
    21 februari 2018
    Hey Annie, dankjewel voor mooie verhalen. We genieten mee!
    Prachtige fotos. 😘
  5. Sandra Beullens:
    21 februari 2018
    Geweldige foto's Annie, maar toch denk ik dat het oosten van de wereld jou meer trekt !! Groetjes uit de koude lage landen !!
  6. Yvonne en Angeline:
    21 februari 2018
    was weer reuze en mooie foto's wanneer verschijnt er eindelijk een reis verhaal in boekvorm groetjes
  7. Janssens - Coppens:
    21 februari 2018
    Mooie foto's en jou verhaal schitterend.
    Groetjes,
    Ludo & Guy.
  8. Tante Ria:
    22 februari 2018
    Dag Annieik weet niet wanneer we op de luchthaven zijn
    We zijn er vroeg want we blijven vrijdagavond zelfs in Brussel overnachten. We zullen naar je uitkijken.
    Dikke kussen XXX
    Tante Ria