Weer alleen

13 februari 2014 - Lima, Peru

Hallo iedereen, onze Jef is deze nacht naar huis vertrokken. Dat is dus weer even wennen . Deze nacht was het 3 U voor ik het zandmanneke zag. Ikzelf moest vandaag ook om 12 u uit de kamer want ik vlieg deze avond om 22u naar Bolivie  Kom daar om half 2 in de nacht aan . Geen dagvluchten das wel beetje eng want een land da ge ni kent  .....GEEF mij maar Las Vegas in de nacht .....ik hoop mooie dingen te zien en stuur jullie natuurlijk ook dat stukje van de wereld.Ik zou ongeveer een 13 dagen blijven want op 27/2 komt onze Jef terug  en dan word het de rest Peru. En hij zal zijn beentjes moeten insmeren want het word zwoegen . Machu Pichu en de jungle .wat anders dan een matraske aan de pool.  Zo even weer wat verteld  byebye .tot van de week.

1. Tinkelbel:
    14 februari 2014
    eindelijk nog eens wat nieuws.
    zo te zien gaat alles daar zéér goed en ja af en toe ne Starbucks tanken hé. dikke knuffel.
  2. HerYvo:
    14 februari 2014
    14 FEBRUARI Valentijnsdag ook in zuid amerika (of is de benamig ginder?

Annie : als wereldreizigster (dr.Jan) nog veel genot op uw geplande tochten .HerYvo
  3. Van den brande:
    14 februari 2014
    gewoon VEEEEEL doorsturen, ik zit al te watertanden zenne, ahw die Atacama woestijn, zag er niet veel soeps uit...
    Bolivië is mooi volgens ons Eli en Ever, maar ook zeeer arm he.
    gaat ge de trail doen in Machu pichu of met den trein?
    dikke knuffel en geniet he!
    Krista en Hans
  4. Jacky bender:
    15 februari 2014
    Hoi Annie,
    Tzal inderdaad weer effe wennen zijn op uwen eigen daar.Heeft natuurlijk ook voordelen he, nu kan je je weer schuldig maken aan nachtbrakerij en zo te lezen ben je al goe bezig. Op naar het volgende avontuur met nog meer van die fantastische foto's maar wel voorzichtig he.
    Geniet ten volle en doe rustig aan , ge hebt den tijd aan uw eigen ,zoals vissers altijd zegt en absorbeer en neem het mee!
    Knuffel xxx
  5. HerYvo:
    15 februari 2014
    zij hebben allemaal gelijk!
  6. Maria-rik:
    20 februari 2014
    hallo annie weer genoten van je berichtje en foto s jef komt naar

om te slapen hi hi als hij zen beentjes maar goed insmeert
    kijk al uit naar je volgend briefje
    groetjes maria rik
  7. HerYvo:
    20 februari 2014
    is voor jou de wereld groot of klein?
    HerYvo