Back to earth

22 februari 2014 - Uyuni Salt Flat, Bolivia

Hallo mijn lezertjes,waar ik nu gezeten heb ,daar zouden ze de gevangenen nog ni naartoe sturen .De cipiers zouden er nog compasse mee hebben. Sing-sing is daar den Hilton tegen.Uyuni is bekend voor de grootste zoutvlakte v d  wereld.Ben daar de eerste avond naar de sunset gaan zien en ge kunt daar crazy foto's trekken.dan de dag daarna een 3- daagse tour verder zuidwaarts door een godvergeten land. Alleen zand - gruis- en veel stof.Slapen  was basic en wassen was , een spriet water uit de kraan te vergelijken met een muske da pist.Algoe da ik goei natte doekjes bijhad .Enkele in Thailand gekocht die volgend ons Jacky, Cecilia nen bijnaam hebben dak ni kan zeggen. Het was toch een geweldige ervaring en zou het zeker terugdoen . Heb wel hoogte-pillekes gebruikt .Zijn op 4800 meter geweest en ik kan jullie verzekeren zelfs oe haar kammen , der zedde kapot van.  Nu ,na een vluchtje van 45min zit ik in La Paz. Geweldige stad.    Zo nu weten jullie weer even wat ik uitgespookt heb . Tot volgend

1. Deborah Verstappen:
    23 februari 2014
    Goh nu ben ik toch curieus naar dieje bijnaam van die natte doekskes zenne... ;-)
  2. Nadis:
    Weer een ervaring rijker. Chapeau hoor Annie! Geniet, geniet, geniet!!! xxx
  3. Van den brande:
    23 februari 2014
    ja, die doekskes, zal wel nie voor publicatie zijn zeker. Jouw reistips worden opgeslagen voor onze volgende reis!!!!! geniet meiske, you only live once!!!!
  4. Mirella:
    hey Annieke

je bent niet te schatten. Ik hoop dat je goed geniet en weer een ervaring rijker bent.
    dikke knuffel
    Mirella
  5. Longueville Mariette:
    24 februari 2014
    Allo woestijnvosje,je hebt al veel avontuur beleeft, echt iets voor U Hou je goed!! Vandaag komt Kristel naar ons het was nodig Tot nog eens groetjes
  6. HerYvo:
    24 februari 2014
    Coca Cola heeft tegenwoordig mooie stoppen! (wel zonder natte doekjes) Annie,wat dat ge allemaal kunt uivinden in zo'een droogte.(naar het schijnt worden de engelsen met al hun water jaloers)
    Het doet ons plezier dat de bovenste kamer van je lichaam nog
    goed funcioneerd.Tot ziens hé