Vanaf morgen waarschijnlijk geen net Man man miserie

12 april 2015 - Nassau, Bahama's

Ja het lijkt wel of ik ga naar de maan.   Maar naar t schijnt is op Cuba het internet een rarietijd. Dus ik laat nu nog een teken van leven.    Ben deze morgen aangekomen op de Bahama's. Wel da is eigenlijk van in de jaren 80 geleden  dat ik hier geweest ben .Buiten enkele uurtjes met ons Brenda op een cruise-reis.    En amaiiiiiii wat zit hier rijk volk . De eerste optrekjes die ik zag zijn nu 1,5 a 2 miljoen $$$$$$ waard. En dan de sloepjes die erbij horen  ......jaja der kunde alleen maar van dromen. En maar lotto's invullen . Zo , da weet te weeral . Tot de volgende hopelijk dees maand nog xx

1. Deborah Verstappen:
    13 april 2015
    Geen internet op Cuba?! Oeioei, hoe gaan we dat overleven? Er gaat stof komen te liggen op het padje!
    Dikke zoen
  2. Longueville Mariette:
    13 april 2015
    Het is niet te geloven dat het meer dan 30 jaar geleden is dat je op de Bahama ´s was hé! Met die schatrijke mensen .
    In mijn ogen zijt gij ook rijk ( als ge dat allemaal kunt beleven)
    Is het niet?
    Ik wens u nog prachtiige dagen Mariette
  3. Van den brande:
    13 april 2015
    en alle dagen zon.... wie droomt daar niet van? Die prijzen voor huizen ken ik ook van hier, maar hier (en ook daar) leven ook gewone mensen he, als ge goed zoekt! geniet er van, laatste kans om Cuba autentiek(?) te zien voor invoer amerikanen vrees ik.dikke knuffel
  4. Jqhn en simonne van laere meues:
    13 april 2015
    alo annie het zijn al mooie fotos .Weet u wat
    ik zal naar fidelke telefoneren dat hij internet moet open doen
    de groetjes uit hoboken van john en simonne
  5. Jef:
    Dag volgers,
    Ja, dat is idd erg dat er praktisch geen internet is op Cuba !!
    Ik vertrek donderdag naar ons Annie, en ben reeds in paniek als één van mijn vluchten vertraging heeft, want ik kan haar niet bereiken !! Erg hé
    We trachten jullie echter toch opde hoogte te houden.
    Grtjs, Jef
  6. Colleke:
    13 april 2015
    hey Annie,geef jolijn alvast een dikkkkkkkkkkkkkkkkke knuffel vr haar verjaardag.en amuseer jullie maar.xxxxxxjes
  7. Iris:
    14 april 2015
    Wat een mooie foto's Anne! Zalig, tja voor ons zeker een droom! Ik ga mee duimen voor Internet en zo geen Internet dan voelt ge u helemaal terug zoals in de jaren 80. Veel groetjes xxx
    Iris
  8. Iris:
    Iris
  9. Yvonne en Angeline:
    14 april 2015
    Terug naar de goede oude tijd of wat? Was weer leuk om te zien groetjes en tot de volgende we genieten mee
  10. Maria-rik:
    20 april 2015
    je hebt weer een fijne reis he en nu zonder onze jef
    die zal de dagen aan aftellen zijn