2017 een reisvolle start .....

25 december 2016

Hallo allemaal ,  ik ben er binnenkort weer helemaal klaar voor. Ik start het jaar met een geweldig avontuur. De bestemming heeft wel wat geduurd en de beslissing is gevallen . In gedachten heel de wereld rondgereisd van S Amerika naar de buffels in Yellowstone. Uiteindelijk is het ,   het verre oosten geworden De rijstvelden, de lieve mensen  , de prachtige zichten , het lekkere eten en vooral de uitnodigende foto's van fotografen die snowmonkeys in Japan  portreteerde  tot oerang oetangs  in Sumatra.   Dus de planning.......................     Op 1/1 vertrek met Brenda naar VIETNAM   Tot 16/1  dan 2 dagen Bangkok....              19/1  ...0u30 vliegt Brenda naar  huis. En ik van Bangkok naar Tokyo                                Dus Japan van 19/1 tot 1/2     Dit staat al vast . Daarna moet ik het gewoon op me af laten komen.   Ik wil Sumatra doen en nog een ander eiland van Indonesie. Maar dat lezen jullie dan wel. Ik hoop veel reaktie's te krijgen want het is voor mij heel leuk nieuws van thuis te krijgen. En is het te prive dan kan de mail ook nog . Dag allemaal tot  volgende bericht

1. Deborah Verstappen:
    25 december 2016
    Familie Verstappen wenst je een onvergetelijke tijd!
  2. Rachida Aarab:
    25 december 2016
    De jongens en ik kijken al uit naar de vele belevenissen van u. Geniet ervan!!
  3. Tinkelbel:
    25 december 2016
    Ola Pola !!! Da ziet er weer heel cool uit...
  4. Christel:
    25 december 2016
    Kijk er al naar uit voor je mooie foto's , Een goed eind jaar en zekers een mooi begin met een toffe reis Gr X
  5. Mirella:
    25 december 2016
    Ja Annieke dat zijn leuke vooruitzichten!!! Geniet ervan maar voorzichtig he!!
  6. Marie-louise lambrechts:
    26 december 2016
    ik zal u missen maar het is u van harte gegund , love you swester
  7. Patricia:
    26 december 2016
    Ik kijk enorm uit naar je reiservaring. Maak er een onvergetelijke tijd van!
  8. Van den brande:
    26 december 2016
    heel veel plezier met je nieuwe avontuur Annie. Het is je gegund ,chansard!!!!! Wij volgen met het wáter in de mond.....xxx
  9. Janssens - Coppens:
    26 december 2016
    Hey Annie, wij zien er naar uit om jou reisverhalen te lezen en de foto's te zien, Guy denkt al aan zijn postkaarten waar jij altijd voor zorgt.
    Wij wensen jou een fijne reis, geniet er van en hou het veilig.
    Groetjes,
    Ludo & Guy
  10. Maike:
    26 december 2016
    Je zal weer mooie dingen te zien krijgen, en wij zullen je op de voet volgen.
    Geniet dus met volle teugen maar wees vooral heel voorzichtig hé.
    Dikke knuffel xx
  11. Colleke:
    26 december 2016
    Een heel goede reis ,kijk er al naar uit om u avonturen te lezen en naarde foto s. Geniet er van en wees voorzichtig xxxxxxjes dikke knuffels
  12. Bruggeman josph vandiependael roza:
    26 december 2016
    ik wens je zeen fantastise reis toch voorzichtig zijn he annie groetjes jos en toza
  13. Tante Ria:
    27 december 2016
    Annie geniet er met volle teugen van
    Een heel fijn jaar
    We hopen u toch nog wel eens te zien
    In het verre sijsele
    Dikke kusjes
    Tante ria en nonkel frans
  14. Yvonne en Angeline:
    28 december 2016
    De reis kriebels zijn er weer, geniet ervan, voorzichtig zijn, we zijn weer benieuwd je
    verhalen te kunnen ontvangen en mee te beleven. Lieve groetjes van ons beiden
    Yvonne en Angeline
  15. Bruggeman josph vandiependael roza:
    29 december 2016
    dag annie zijn de riskribbels er weer geniet ervan blijf je volgen groetjes jos en roza
  16. Britt:
    1 januari 2017
    Heel veel plezier Annie!! Ik ben benieuwd naar de verhalen en denk is aan mij terwijl ik aan mijn avontuur begin over 2 weken Xxxxx
  17. VAN ROY CYRIEL:
    5 januari 2017
    Gelukkige Nieuwjaar en een goede rijs.
  18. Nadis:
    7 januari 2017
    Hi Annie, beetje late reactie; maar beter laat dan nooit!
    John en ik gaan in februari ook naar Sumatra, oerang oetans spotten. We gaan 2 weken rondtrekken; samen met ons Gaëlle en haar vriendje Andy, die een wereldreis van 9 maanden aan het maken zijn.
    Geniet, ik volg je!
    Liefs, Nadia