Het einde in zicht

26 juni 2015 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Dit is waarschijnlijk mijn voorlaatste briefje. Omdat vanaf de 28ste heel de wereld kan meelezen en daarvoor was het alleen voor jullie bestemd.    Deze morgend zijn we met heel veel pijn in mijn hart uit Vegas vertrokken.   Heb dikwijls gedacht en gezegd dat ik met ons moen en pa ....dit of dat gedaan had.                Ook met de vriendinnen bendes heb ik altijd "" a great time""" gelukkig kan dit nog terug komen !!!!!!!!!             Nu zitten we in Palm springs. Een rustig mondain oord waar ooit Frank Sinatra, Bob Hope en Elvis een optrekje hadden.                  En waar het vooral goed leven is op                      "" den awen dag "" .       Mijn  3 maanden zitten erop ..... voorbij gevlogen .                  Als mijn laatste 3 jaar werken ook zo vlug  voorbij gaan en we blijven gezond  ...zullen we nog mooie stukken van de wereld zien    En wees gerust jullie mogen meegenieten

1. Marie-louise lambrechts:
    27 juni 2015
    ja swesterke, het zal weer even aanpassen zijn xje
  2. Patje:
    27 juni 2015
    Aanpassen geblazen als jullie terug zijn. Kunnen we eindelijk eens afspreken om al die verhalen "live" te horen. En ... We hebben nog iets te vieren he. Goede reis terug. Love Katje en Patje
  3. Longueville Mariette:
    28 juni 2015
    Troost u, want nu kunt je rustig profiteren van wat je allemaal meegemaakt hebt groetjes Mariette
  4. VAN ROY CYRIEL:
    29 juni 2015
    Anneke en Joske.
    Wij zijn blij dat we jullie trugkomen.