Aangekomen

1 maart 2014 - Cuzco, Peru

Beste volgers,

Na weer eens 14 uur gevlogen te hebben, eindelijk aangekomen in Lima, Peru.                    Normale mensen spreken af in een shopping center ofzo, wij spreken af op een luchthaven aan het andere eind van de wereld !                                                                Ik kreeg van Annie 1 dag om bij te komen, want de dag na mijn aankomst vlogen we alweer door naar Cusco waar we 1 nacht slapen.                                                                Dus morgenvroeg vertrek naar de Macchu Pitchu ! We zitten nu op bijna 3600 meter boven de zeespiegel en dat wordt je goed gewaar,  we slapen op de tweede verdieping, en als we boven komen zijn we bekaf !                                                             Ik hoop dat ik dit tempo volhoud, want als mijn werkgever zo veel van mij zou verlangen, dan zou ik vlug mijn vakbond bellen ,                                                             Zo, tot de volgende,     jef en annie

1. Christel:
    1 maart 2014
    alle vooruit , nu naar het volgende avontuur

Christel & Paul
  2. Marie-louise lambrechts:
    2 maart 2014
    Awel Jef daar kan ik nu volledig inkomen se
  3. Longueville Mariette:
    2 maart 2014
    Jef enAnnie, reizen is ook een werkwoord hé. Macchu Pitchu met de beschaving van de Inca's moet adembenemend mooi zijn! Ik zie het aan de foto's Was ik er ook maar. Groetjes Mariette
  4. Maria-rik:
    2 maart 2014
    ikhou je brieven allemaal bij dan kan hij nog eens na genieten
    daaag
    hallo annie en jef ben weer even bijgewerkt heb al je verhaalt
    jes gelezen ik kan er echt van genieten ik kan ales zo goed volgen het het zoals de reis van dennis nog veel lol maria rik
  5. Tessa:
    6 maart 2014
    een beetje beweging is goe voor tegen den oude dag ma wel heel belangrijk is genieten en genieten
    het ziet er allemaal super uit.
    grtjes T.
  6. Roger & Marleen:
    16 maart 2014
    Hallokes , geniet nog even volop van al dat moois want olle frut is wel wa zuur ont were !
    Vele Wilrijkse groetjes xxx