BALI

8 februari 2017 - Bali, Indonesië

Na mijn avontuur in Medan ben ik dan naar Bali gegaan.  Het eiland van de goden.   Gewoon even 3 dagen uitrusten want de jungletocht heeft me eventjes genekt.  Het weer is redelijk. Lekker warm maar niet voluit zon. Tegen de middag komen er sluierwolken en elke avond een stevige bui.        Natuurlijk het zou niet zo een mooi groen eiland zijn als er geen vocht van boven kwam.   Denk dat de goden gisteren heel kwaad waren want het was een onweer .... veel gedonder en veel geflash !!!!!!!   Ik wou eerst mijn regencape aandoen en eens naar t strand wandelen en proberen een bliksem te fotograferen......maar toen begon het water er met bakken uit te vallen en dan moet ge wel een vijs kwijt zijn om daar door te gaan....dus lekker binnen blijven kijken.  Morgen  vrijdag vlieg ik naar Sulawesi . Om naar Toraja land te gaan. Alleee deze word weeral vervolgd.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marie-louise lambrechts:
    9 februari 2017
    schoen stoeleke , ge se persies wa gekroempe
  2. Mirella:
    9 februari 2017
    Annieke waar jij al die energie vandaan haalt weet ik niet!? Geniet maar goed!!! Knuffels XXX
  3. Jan en Rita:
    9 februari 2017
    Sulawesi is ook prachtig. Wij hebben ook mooie foto's van Toraja. Vooral de Tautau 's zijn zeer mooi. We hebben daar ook een baby boom gezien. Dat is een boom waar overleden kindjes van minder dan 6 maand worden in gezet. De gebouwen en de graanschuurtjes zijn ook enkele foto's waard. Geniet van alles en maak ons maar jaloers, het is je gegund. X
  4. Van den brande:
    9 februari 2017
    Tja, been there, done that. Eens 2 uur staan wachten op sunset achter tempel, niks dan wolken ....Maar gij hebt meer geduld he. Weer mooie foto's. Xxxx
  5. Longueville Mariette:
    10 februari 2017
    In2008 was ik ook in Sulawesi .
    Daar heb ik heel mooie herinneringen aan.Ik wou dat ik er terug was!
    Annie ik ben blij met de knappe foto's
    Kusje Mariette
  6. Tante Ria:
    10 februari 2017
    Annie ik ben een beetje ziekjes
    Daardoor geniet ik nog meer van de mooie foto,s
    En het reis verhaal van u
    Geniet er van
    Dikke kus tante Ria
  7. Christel:
    10 februari 2017
    Hup naar de volgende mooie fotookes x
  8. Tante Ria:
    11 februari 2017
    Dank VOOr de foto,s
    Ben al wat beter
    Hebt nog aan onze Ben gedacht met zijn verjaardag
    Hij moest eens weten waar ,annie nu is was ik aan het denken
    Geniet maar voor hem mee
    Dikke kusjes tante Ria
  9. Sandra Beullens:
    12 februari 2017
    Hey Annie,

Waaaaw, vanuit mijn luie zetel ga ik met je mee op vakantie, wat een avontuur en wat een leuke foto's !! En ik merk dat je enorm aan het genieten bent !!! Super, ik ga jou zeker blijven volgen. Hou het veilig en geniet !! XXX Sandra
  10. Janssens - Coppens:
    12 februari 2017
    Hey Annie, jou foto als jaenneke vermeulen is geweldig.