TORAJA

12 februari 2017 - Celebes, Indonesië

HALLO,  na de 3 relaxdagen in Bali ben ik naar Makassar gevlogen op SULAWESIE.  Een nachtje in de hoofdstad geslapen en dan een lange busreis dis nl 7 u ging duren  het werden er 9....ja het Oosten da pakken we erbij. Ik was al heel de nacht  aan t hopen dat het geen bus was met kippen en bevallende vrouwen !!!!!! En toen ik in het busstation kwam dacht ik , ik heb van Jan....zoooo armtierlijk ... enfin de bus komt en het was geweldig . Relax stoelen  proper ruim voor de zakken en binnen  comfort ...en misschien 10 personen. Dus nog elk 2 stoelen ...het was precies buiseniss class. In het station leer ik nog een Australische dame kenne ne globetrotter . Manman ikke klein bier tegen .Ze gaat ook mee naar mijn hotel omdat het al zolaat is en we worden weggedaan door natuurlijk een manneke dat ons wil gidsen.  Uiteindelijk komen we een prijs overeen en zo hebben we 2 dagen een auto, gids en driver.  We hebben ook het geluk omdat er maandag een funeral is .... Dus  vandaag zit die eerste dag erop en op onze eerste stop dacht ik dit kan niet meer stuk  . En zo ging het door heel de dag . Ik heb genoten v d eerste moment  En dat zullen jullie aan de foto's kunnen zien . Ik zal er vandaag geen commentaar op geven want ik zit in een cafe"tje ...mijn hotel is in pan gevallen met de netwerk xxxxxxxxx

1. Yvonne en Angeline:
    12 februari 2017
    Zag er weer mooi uit en wat een reuze bananen, op naar het volgende groetjes van ons beiden
  2. De Cleene Daniel:
    12 februari 2017
    Zo te horen heb je weer van alles ontdekt en genoten. Ik kijk al uit naar het volgende verhaal. X x x
  3. Colleke:
    12 februari 2017
    O fijn dat ge weer een reisgezel heb.de foto's zien top.Ge ziet er ook heel goed uit stralend xxxx
  4. Brenda:
    12 februari 2017
    Prachtig allemaal, tof on toch ff een soulmate te vinden om dat mee te delen, geniet nog maar lekker
  5. Deborah Verstappen:
    Zuuuun gruuuuute banaaane!!!
  6. Christel:
    12 februari 2017
    amai die bananen ,zekers groot genoeg zullen we hier nooit zien , speciale foto's met die skulls , verder nog een leuk verlof
  7. Janssens - Coppens:
    12 februari 2017
    Hey Annie, bedankt voor jou verhaal en de mooie foto's.
  8. Tante Ria:
    13 februari 2017
    Ziet er allemaal fantastisch uit
    Geniet er maar van
  9. VAN ROY CYRIEL:
    13 februari 2017
    hey Anie met mij alles in orde mooie fotos xxx
  10. Jqhn en simonne van laere meues:
    16 februari 2017
    Hey
    Prachtige foto's en als ik u zie zijde gij da nog niet beu hè profiteren maar.

Simonne
  11. Longueville Mariette:
    16 februari 2017
    Elke dag beleef gij intens hé! Altijd iets dat de moeite is.
    Annie ge geniet echt ,hou je goed
    Mariette
  12. Jqhn en simonne van laere meues:
    19 februari 2017
    Amai Annie maak jij wat mee maar van dat varken vond ik wel erg