Bangalore / Delhi

26 januari 2018 - Bangalore, India

Deze story begint met een bewogen ( letterlijk) busrit....  had een slaapbus geboekt en had plaats 6LB dus ik dacht 6 das goed in het midden ...NOOIT vanachter zitten boven de banden en zeker in deze landen ....schokdempers zijn meestal versleten !!!!!!  Zo.... ik word naar de bus begeleid en waar slaap ik ..nr 6 de laatste plaats in de bus boven de wielen ... . De plaats zag er netjes uit en met een gordijntje en een deken en kussen . Toen ze vertrok wist ik al genoeg ...zat precies in een blender !!!! Dees kwam ni goed   ....Onmiddelijk een reispilleke gepakt ...met een minimun aan water ...Had speciaal van 19 u ni meer gedronken ( wil ni pipi doen op de bus ALS er al een wc was!! Ni gezien) Het ging dus heen en weer en van boven naar onder    Gewoon ondergaan , rustig blijven en dankbaar zijn voor die wonderpillen . Toch wa geslapen want om 5u40 ineens een schudding op mijn been ..... we waren er ....Planning was 6 u !!!! GREAT . De tuktukers staan al in geef acht..Geef mijn adres en 1 pipo zegt.... i no i no goed.... ikke mee.  Aan dat hotel aangekomen totaal andere naam SO HE DONT KNOW!!!!  Maar goed transport genoeg en ik arriveer om 6u45...... Wat bijbetalen voor vroege incheck , ne goei douche zalig ...dan op bedje met chai en film met the mussels from Brussels ...daarna Jacky Chan ... Rond 11 u verkenning Bangalore... mooie stad , proper zeker naar Indische normen . Vind zelfs nen Starbucks ...met een lemoncake .     Blijf hier 2 nachten om dan naar Delhi te vliegen . Hier slaap ik dicht (zgz toch een 3/4 uur) bij de luchthaven.                                                                     Mijn Indie reis zit erop .. ...Het was zeker wat ik verwachtte   Het was druk,   mooie mensen , heb olifanten gezien ..wou meer tijgers die niet achter boskes zaten maar ja .....wildlife da is de natuur....  op naar het volgende .      Ben nog 2 nachten in Bangkok ...dan 5 dagen thuis voor de was en de plas en dan op 3 februari naar Nicaragua..S.Amerika..   allemaal blijven volgen he!!!!!  Het is gezellig om jullie reakties te lezen   🙏 NAMASTE 🙏

1. Claudio:
    Leuk om je avonturen zo wat te kunnen volgen Annie ! 👌
  2. Colleke:
    26 januari 2018
    Hopelijk zijt ge wat uitgerust voor het volgende avontuur,het is geweldig om het allemaal te volgen dikke knuffels xxxjes
  3. Jacky bender:
    26 januari 2018
    Alée da hedde weeral gehad. Indie ... Toch speciaal land vind ik ,zou niet echt iets voor mij zijn vrees ik maar algoe dat we niet allemaal hetzelfde gedacht hebben want anders was het er nog drukker.
    Knap dat ge dat allemaal alleen doet maar zo kunt ge uw goesting doen hé.
    Welkom thuis zou ik zeggen en haasten naar het volgende avontuur.
    XXX
  4. Yvonne en Angeline:
    26 januari 2018
    dag avontuurster dat is bijna nen bestseller weeral en wij maar mee genieten met een lach op onze snuitjes, geniet even van je zware was en plas dagen en het Belgische klimaat. tot horens.
  5. Jeannine Van Roy:
    26 januari 2018
    Nog eens een poging om jiu te schrijven ..ik heb al lange briefen geschreven .maar zie nooit mijn reactie .nu onder toezicht van colleke ik ben benieuwd mijn briefen blijven ergens hangen .ha ha dikke kus .
  6. Colleke:
    26 januari 2018
    Mijn zus probeert ook iets te schrijven maar het lukt haar niet ,ze is nog aan t oefenen tegen ge terug zijt lukt het haar wel alvast een dikke kus van haar xxxjes
  7. Jeannine Van Roy:
    Het lukt nog steeds niet om jou te sturen.3de poging
  8. Colleke:
    26 januari 2018
    Goed zo jeannineke 👏👏👏het is u gelukt nu moogt ge mee op Cruise😄
  9. Jeannine Van Roy:
    Claudio heeft mij geholpen😅🤓🤗
  10. Jeannine Van Roy:
    Joehoe het lukt
  11. Sandra Beullens:
    26 januari 2018
    Ongelofelijk hoe snel het allemaal weer passeert, maar het is nog lang niet voorbij, het nieuwe avontuur komt er weldra aan !!! Geniet nog van de enkele dagen en dan weer het vliegtuig in ...op weg naar huis....voor even toch, home sweet home !!! Leuk om jouw verhalen te lezen , heel speciaal en heel veel respect dat je dit allemaal in je eentje doet !! Ik zou er niet zomaar aan beginnen ...
  12. Jolijn:
    27 januari 2018
    Hij bedoelde met ‘I no good’ dat hij niet goed was 😂
    Veilige reis naar Bangkok! 😘
  13. De Cleene Daniel:
    28 januari 2018
    Wat is dat weer een leuk verhaal. nu naar huis, goed bij slapen, als klaarmaken voor het volgende avontuur, waar we weer naar uit kijken. Ik doe mijn petje voor je af, dat je dat allemaal maar weer doe in je eentje. Grtjs Danny & Christel 😚 😚 😚
  14. Stoffelen Els:
    29 januari 2018
    Goed wassen en plassen en hop naar het volgende, wereldreizigster!!
    dikke kus
  15. Janssens - Coppens:
    1 februari 2018
    Wij blijven het bewonderenswaardig vinden dat jij zo helemaal alleen reist, amaai ons petje af