Bangkok

1 maart 2017 - Bangkok, Thailand

Mijn laatste dag Bangkok is eraan. Het was gewoon relax , s"morgens wat aan het zwembad  , maar als ik alleen ben is dat niet zo mijn ding. S"middags dan de hort op . Gewoon op straat mensen kijken , genieten van de drukte ...en tis druk zene .Tempels heb ik niet meer bezocht wel den heilige hoek. Daar staat een Brama'h beeldje dat enorm vereerd word. Iedereen moet er ook zijn en jong en oud bid en offert. Atyd goed voor een foto-stop. Deze periode is altyd heerlijk in Bangkok. Ni te warm, niet te vochtig en weinig muggen...zo hoort het. Zondag vertrek ik met Jef naar de Philipijnen ttz naar het eiland Palawan. Mijn laatste maand gaat eraan. Het zal dik pikken als ik op 1 april moet tikken op het werk ....en die 6 getallen v d lotto dat zijn er altyd andere dan de mijn.... Maar goed ik heb nog een maand dus daar moet ik nog dik van genieten . Tot in de Philipinos XX

1. Christel:
    1 maart 2017
    verder nog een leuke reis , amai gij hebt al zoveel gezien ge kunt er een boekske over schrijven het zullen mooie verhalen zijn tot de volgende fotootjes
  2. Van den brande:
    1 maart 2017
    geniet ervan zolang het kan amiga!
    april is nog ver weg. xxxx
  3. Jacky bender:
    1 maart 2017
    Ho leuk , da hoekje komt me bekent voor.
    1 April!!! tis misschien een grap Annie .( Nee zo grappig zijn ze niet binnen de ZNA);
    Sorry ! Dus nog extra genieten en mooie tafereeltjes posten. XXX
  4. De Cleene Daniel:
    1 maart 2017
    Geniet er nog maar van, veel plezier en denk maar nog niet het het werk, het duurt nog even voor het 1 april is. Groetjes en xxx Ps. Ook aan Je. Danny & Christel
  5. Rosa Soetewey:
    1 maart 2017
    Reizen Waes ... laat me niet lachen! Geef ons maar reizen Lambrechts!
  6. Magda:
    1 maart 2017
    Helaba, Jean en Rosa, nie helemaal akkoord met wat jullie zeggen.....de laatste aflevering over China was best boeiend!
    Ik dacht toen aan Annie, daar kan zenig veel gaan ontdekken!
    By the way Annie, ben je daar al geweest in China, ik kan het niet meer bijhouden waar jij al rond gezworven hebt
    En inderdaad, 1 april is nog vér weg, nog véél tijd om nieuwe ervaringen op te doen! Amuseer je alvast en denk niet aan die drie letters ZNA!!!
  7. Tante Ria:
    De loto Winne daar wacht nonkel Frans al jaren op
    Als het zo ver is zal ik roepen
    Dan kunnen we samen op wereld reis
    Kusjes tante Ria
  8. Colleke:
    2 maart 2017
    Geniet er nog maar van dikke kus aan Joske zondag xxxx
  9. VAN ROY CYRIEL:
    4 maart 2017
    Annie de fotos zijn mooi.
    en doe joske een goede dag en nog een goede reis.
  10. Jqhn en simonne van laere meues:
    9 maart 2017
    Dag Annie ja. Meisje het zit er bijna op. Maar volgens al die mooie dingen die je hebt megmaakt is prahtig nog vele moole dagen met Jef da da