LAATSTE DAG BALI

24 februari 2017 - Bali, Indonesië

Ja voor Indonesie zit het erop. Heb hier mooie dingen gezien . Vooral Toraja vond ik geweldig. Daar was nog echt het Indonesie van vroeger. Het bewerken van de rijstvelden met de waterbuffel , zo mooi , da beest dat vol modder hangt .Prachtig.   In Bali heeft dit tafereel zich ingewisseld voor de machine. Ook staan er op de achtergrond dikwijls grote electrisiteitsmasten of gsmpalen ...ja ook hier gaat de voorrang naar de moderne tijd...... waar nog naartoe om dat niet te zien. Zelfs in de brousse is er  tv of midden op zee staan ze met hun gsm te bellen. Als ik in het middelheim in de lift sta heb ik geen contact meer.  Toch zijn de rijstterrassen nog steeds adembenemend mooi , respect voor het harde werken . Een aardappel in de grond steken is simpeler. . Vandaag vlieg ik terug naar Bangkok.  Enorme drukke stad,maar zo indrukwekkend. Ze stinkt , ze leeft , ze bruist van energie. En dan is er de geur van lekkere sate'tjes of ineens een tempeltje waar alle drukte plots verdwijnt. Dan ben je alleen met biddende mensen jong en oud.  Tot in Bangkok iedereen Sawadee kha !!!!!!!

1. Colleke:
    24 februari 2017
    Hey annieke weer prachtige foto s,ik ga toch tegen Tony zeggen dat hij een paar van die katten neemt ,dan kan hij ok koffie maken xxxjes
  2. Yvonne en Angeline:
    24 februari 2017
    Weeral mooi, begint te korten zeker nog een fijne tijd groetjes van ons beiden
  3. Rosa Soetewey:
    24 februari 2017
    Toffe foto's Annie maar ...
    hebt ge al eens geproefd van die boontjes voor ze gewassen waren?
  4. Sandra Beullens:
    Prachtige foto's annie !!!! Vooral die libel is heel tof !!! XXX
  5. Maike:
    24 februari 2017
    Hele mooie foto's, en zo te zien ook nog veel ongerepte natuur. Koester deze ervaring
    maar goed, want er zijn er niet veel die al die pracht van zo dichtbij mogen beleven.
    Lucky you !!!
    XXX maike
  6. Bruggeman josph vandiependael roza:
    24 februari 2017
    heel mooie fotos annie moet u bewonderen groetjes en bedankt voor de uitleg jos en roza
  7. Tante Ria:
    25 februari 2017
    Allemaal heel leuk ik zou mee door uw ogen
    Willen kijken
    Kusjes van tante Ria
  8. Jqhn en simonne van laere meues:
    26 februari 2017
    Annie wat jei alemaal meemaakt dat is prachtig ge kunt zelf gids gaan spelen . Dat zou echt iets voor jou zijn ,, hè da da , ,Simonne
  9. VAN ROY CYRIEL:
    26 februari 2017
    Heel mooie fotos Annie en nog veel plezier.
    Hier is het koud en nat.
    De groetjes van de famiellie xxx.
  10. Christel:
    26 februari 2017
    weeral keitoffe foto's en mooie uitleg erbij gegeven , hopelijk heb je geproefd van die koffie en heeft het gesmaakt , gr nog uit polderstad

Christel
  11. Stoffelen Els:
    1 maart 2017
    Wow Annie, deze foto's zijn echt de moeite. Echt genieten om ze te bekijken.
    Grts Els en Marc
  12. Yvonne en Angeline:
    2 maart 2017
    het is weer fantastisch, en ja mooie liedjes duren niet lang dus nog extra genieten van de laatste loodjes groetjes van ons beiden