BELIZE

4 mei 2015 - Belize City, Belize

Na CUBA ben in naar CANCUN gevlogen . Dat is naturlijk zon , zee en strand. Had daar maar 1 dag gepland .Dus dat was ni om grote uitstappen te doen . Het was aftellen voor .....MIJN TAS KOFFIE BIJ de STARBUCKS. .....ZALIG ....een moment van intens genot!!!!!!!                                                                                                                          Zoals jullie zien zit ik in BELIZE  tss MEXICO, GUATEMALA en HONDOURAS. De city ( klein) is ni echt proper en weinig te beleven . Dit is gekend voor THE BLUE HOLE  en zijn mooie eilanden  . Daar trek ik morgen voor 2a3 dagen naartoe.                 Daarna ga ik een auto huren denk ik . Voor 2 a  3 dagen   Het is duur hier 80$ p/dag maar dan kan ik zelf heel het eiland bezichtigen . Ik vroeg om 2 trips te doen naar een Nat Park en ze vragen tss de 150 a 200U$ ik botste bekan van minne stoel . En als ik wa verloren rij ......ge komt altyd wel voor een verrassing te staan . Als het maar geen kannibalen zijn ..ze gaan wel eten genoeg hebben aan mij maar t'is al ni meer zo jong vleezeke he!! Ze gaan moeten knauwen.. Alle hier volgen weer wa foto'kes let vooral op het contrast tss de "" mooie mannen """ geniet ervan

1. Marie-louise lambrechts:
    4 mei 2015
    ge weet he annie das gelijk de paarden hoe ouder het paard hoe malser den biefsteak
  2. Colleke:
    4 mei 2015
    amai mooie mannekes die mogen wel eens knabbelen hé xxxxx
  3. Jqhn en simonne van laere meues:
    5 mei 2015
    amai annie woont er daar nog iemand in die krotwoningen
    in ieder geval ze zijn mischien gelukkiger als wij met onze
    toornhoge belastingen de groetjes john en simonne
  4. Longueville Mariette:
    6 mei 2015
    Ik wist niet dat je zo graag koffie dronk! Maar ja het moet van Starbucks zijn hé Annieke ,laat het u smaken geniet nog verder van die prachtige eilanden en voorzichtig zijn!
    Tot later Mariette