Jeanneke Cousteaux

6 mei 2015 - Belize, Belize

Hallo lieve lezers. Ik ben sinds gisteren op een eiland in Belize . CAYO CAULKER. Een tropisch eiland zonder strand!!!!!!! Ja da bestaat dus ook. Er word voornamelijk  naar deze eilanden gegaan om te snorkelen en te duiken.                                            Het hoogtepunt is natuurlijk THE BLUE HOLE . Eigenlijk letterlijk een diep gat is de zee.Maar zo  mooi rond dat het precies me ne passer is getrokken . Nu ik hoop dat dat voor morgen of overmorgen is.                                                                                    Maar  vandaag  heb ik al mijne moed bijeen geraapt om een dagtrip te doen en te snorkelen . Ik haat zout water en vooral als het in mijne mond komt                               Ik  ben al zeeziek als in mijn bad teveel golven zijn .                                                  Maar dit is op na( Australie) het mooiste rif v d wereld . Dus een pilleke.....anders geef ik de vissen teveel eten  en wijle weg.    Na 1/2 uur was het dan zover. Maar toen we de boot stopte was er ineens een invazie van vissen en haaien ( JAWS NI ZENE )       Maar spectaculair en da moest op de picture.      Dus na de fotoshoot ons Annie in t water. Spijtig dak natuurlijk mjne camera ni mee in t water kon nemen  om jullie nu al foto's te laten zien . Ik  heb wel gefilmd maar kan ik thuis maar eerst op grote comp zien. Er waren schildpadden ,kleine inktvisjes, barracuda's , die haaien en allerlei gekleurde vissen.     Heb 20 jaar geleden 2 jaar gedoken maar ben toch ni meer te overhalen om terug te beginnen. Zout water en ik gaan echt ni samen.                            Zo het was een mooie dag en morgen hoppen we  naar een ander eiland SAN PEDRO xxxxxxxxx

1. Tinkelbel:
    7 mei 2015
    seg...das precies in een zwembad getrokken ? zo'n helder water !!!
  2. Deborah Verstappen:
    7 mei 2015
    Prachtig helder water! Amai, da ziet er zalig uit!
    En ge zijt heel flink geweest, vind ik, want zout water is geen vriend van jou...
  3. VAN ROY CYRIEL:
    allo Anneke
    Mooije foto
  4. Van den brande:
    7 mei 2015
    amai, das inderdaad wat voor ons, volgend jaar of zo.
    maar kunt ge daar logeren ook? valt Belize zelf mee, of toch te Klein?
    enjoy!
  5. Jolijn:
    7 mei 2015
    Prachtig! Jaloers! Dat is al heel wat anders dan mijn snorkel ervaring. Ik mis je! Maar fijn dat ik kan meegenieten van je reisverhalen! Gisteren is mijn foto album van Cuba aangekomen
    Dikke kus J x
  6. Colleke:
    7 mei 2015
    amai en dan schrik voor de canibalen .die haaien hebben wel scherpe tandjes .Cousteaux kan niet aan u tippen die had een heel ploeg bij en gij doet het toch maar alleen op avontuur.fijn dat we er van mogen mee genieten dikke knuffels xxxxxxjes
  7. Jqhn en simonne van laere meues:
    7 mei 2015
    amai annie da's zou niets voor simonne zijn dan kleurde het water
    wel bruin
    annie het is prachtig wat ge daar ge presteerd hebt prachtige foto's
    john en simonne
  8. Longueville Mariette:
    8 mei 2015
    The blue hole is wondermooi hé? Wat is er toch veel schoons te te zien ! Nu nog onder water knap
    Lieve groetjes
  9. Tessa:
    12 mei 2015
    allé belize was precies toch wel de moeite MILJAAR haaien al even erg dan olifanten denk ik ma wel zeeeeer moooooi WAUW