Cruise

5 april 2015 - Key West, Florida, Verenigde Staten

dag volgers, hier wat nieuws vanuit het zonnige Key West !  Na nog wat droge hoest weer volledig op de been.   Het schip is ongeloofelijk, ik waan me net op een andere planeet !!  Zo groot, stil en beweegeleijk, niet normaal.  De dagen vliegen voorbij.   Voor de rest heel de dag lekker eten, drinken en genieten, zoals het moet.  Morgen een volledige dag op zee, dus geen internet.  We houden jullie op de hoogte.  Groetjes annie en jef en peter xx

1. Deborah Verstappen:
    5 april 2015
    En genieten maar van die beweeglijke planeet!
    X
  2. Bruggeman josph vandiependael roza:
    5 april 2015
    geniet er van annie en jef groetjes roza en jos
  3. Magda:
    5 april 2015
    Ja, geniet maar dubbel en dik!!!
    Wetende dat wij hier gvd nog met nachtelijke vriestemperaturen zitten en overdag een mager gemiddelde van een graad of 10.....
  4. Longueville Mariette:
    6 april 2015
    Hier is het echt Belgisch weer! Aprilse grillen . Jullie zullen niet klagen hé , en ge staat er nog goed voor .
    Groetjes van Mariette
  5. Jqhn en simonne van laere meues:
    6 april 2015
    halo annie en jef geniet er maar goed van u reis

Bij ons word het deze week ook 20 graden als we de weerman
    mogen grloven
    nog de beste groetjes john en simonne
  6. Jacky bender:
    Hey travelbirds,
    Goe hezig daar! Ben blij da de Jef het toch ook wa plezant vind.Tis toch fantastisch opt zeetje he, maar er onder ook zenne , daar kan ik nu van meeklappen.
    Ben terug en heb 2 truien aan ,brr.... dus enjoy the sun maar oeppassen voor boebbelen he.
    Laat het niet aan je hartje komen maatke, geniet, geniet, geniet.
    Xxxxx jacky
  7. Tessa:
    6 april 2015
    allé het ziek zijn hebben jullie weeral gehad daar ben je vanaf en nu is het alleen nog maar genieten.
    nog veel plezier op de prachtige boooooooot. x
    Tessa
  8. Tessa: