Even rust na pretparken !!!!!!

2 april 2015 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Dag  lieve volgers,  Orlando zit erop. De 1ste dag was een baaldag , eigenlijk een ziekedag voor onze Jef. Koorts 38,5 dus heel da dag in bed . Ben dan met Peter wat sight seing gaan doen en regelmatig een taske thee gaan maken voor onze sukkelaar. Gelukkig koorts da dag daarna weg maar een half pan. Toch op zijn sokke mee naar SEA-WORLD . Rustige dag . En op tijd weer in bed steendood. Dan Universal Studio's weer drukte en volk ....paasvakantie hier dus miserie van t volk . Gisteren Cape Canaveral . Dus al druk programma geweest . Vandaag 4 u gereden naar Fort-Lauderdale hier 2 nachtjes zwembad en relax om zaterdag THE SHIEEEP op te gaan rond 12 u . Dit word dus vervolgd .

1. Deborah Verstappen:
    2 april 2015
    Hey Maria! Da blijft toch geweldig é, die pretparken! Ik vond dat ook enorm tof! Blij dat jullie het zo goed stellen, nu nog een beetje rusten en dan...... THE SHHHIIIIEEEEP! Ik wil alle details!
    Kusjes van de Cruisemuis!
  2. Freddy en Ingrid:
    3 april 2015
    annie zie da alles goed gaat alleen spijtig van Jef maar ja mannen he! Nog. Veel plezier en volg je he. Xx ingrid
  3. Van den brande:
    3 april 2015
    met mannen niks dan last he.... hopelijk kan je voluit gaan op de cruise!!!! enjoy
  4. Johan Timmers:
    7 april 2015
    Jolijn laat weten dat jullie Cubaanse slaapplaats ongeveer 30min vd luchthaven is. Kostprijs taxi tussen 25 a 30 CUC.
    Tot en met de 15-de is alles geregeld. Enkel voor de 16de dient nog iets geboekt te worden.
    Have fun en xxx