Het is eindelijk weer zo ver

28 december 2018 - Hoboken, België

Beste lieve volgers . Eerst en vooral een goed eindjaar en een gezond , geweldig en zorgeloos 2019.      Wij gaan het in ieder geval al goed beginnen . Ik ga er weer 3 maanden vandoor.      29 december vlieg ik naar Maleisie  ....Kuala lumpur  ....waar we oudjaarsnacht gaan vieren ...allee we zien wel wat dat zal zijn ...het is geen katholiek land dus ik vermoed 🍾 champagne zal niet van de partij zijn..maar goed ne lekkere cola kan er altijd in😜                                         We blijven op het vast land Maleisie tot 13/1 ..gaan theevelden bezoeken , een nat .park en enkele mooie steden .          Dan vliegen we op 13/1 naar BRUNEI  een heel rijk oliestaatje  voor ..4 dagen .                                                                                                                                         Op 17/1 scheiden onze wegen en JEF vertrekt terug naar Thailand 🇹🇭 naar zijn eiland ... Voor mij begint dan het avontuur.        Ik heb veel jungle trips gepland , ga vooral op zoek naar mooie vogels , neusapen en oerang oetangs   En hopelijk veel andere dieren  .                            In februari kom ik een 6-tal dagen naar huis alles even wassen  en dan komt het andere avontuur..USA ... hoogtepunt  YELLOWSTONE NAT.PARK in de sneeuw ...de kou...en de buffels... .....maar dat zullen jullie allemaal kunnen volgen .                                                            Het zullen zeker weer verhalen worden waar jullie van gaan smullen   ...                               Geniet van de nieuwjaars festiviteiten en van de story’s                                                      Redacteur   Annie

1. Stoffelen Els:
    28 december 2018
    Hey Annie,
    We kijken er weer naar uit. We wensen je een fantastische reis waaraan je waarschijnlijk weer veel mooie momenten zal meemaken!
    Grts
    Els en Marc xxx
  2. Kathleen:
    29 december 2018
    Ik ga je weer volgen Annie. Ik wens je een fantastische reis
  3. Deborah Verstappen:
    29 december 2018
    Geniet ervan schattebol! Wij volgen je hier op de voet. 😘😘
  4. Sandra De Ridder:
    29 december 2018
    Waauw. Ik ben vol verwachting van de mooie foto's en reisverhalen. Genieten maar.
    Een ongeduldige xxx
  5. Sandra Beullens:
    29 december 2018
    Hey wereldreiziger, het ga je goed aan het andere eind van de wereld !!! Ben benieuwd naar al die sappige verhalen !! Geniet van elk moment ! Alvast gelukkig nieuwjaar gewenst ! Wij houden intussen de 9D wel overeind 😉 XXX Sandra.
  6. Nadis:
    Lieve Annie,
    Ik kijk er alvast nasr uit jouw verhslen te volgrn en ben nu al kei jaloers wst de oersn oetsngs betreft; masr uiteraard gun ik het je ten volste en hoop sat je ze talrijl mag sanschoueen!
    Fijn oudjssr; ‘t maskt niet uit of het met chsmpagne of cols is; zolang je masr geniet en warmte en liefde je vergezelt!
    Dikke knuffels, Nadia, xxx
  7. Van den brande:
    29 december 2018
    geniet ervan Annie, ook voor jullie een gezond nieuw jaar, zooo belangrijk. De zon tegemoet, ik kan nie wachten op de mooie foto's en verhalen. Enjoy!!!!
  8. Colleke:
    29 december 2018
    Geniet er van zeker van het zonnetje,Wij zullen genieten van de mooie foto's en verhalen .dikke knuffels ,xxxxxjes
  9. Colleke:
    ☃️😘
  10. Katrien Hoste:
    Hey Annie!
    Geniet met volle teugen!
    Ik kijk vol spanning uit naar je verhalen.
    Knuffel,
    Katrien Hoste
  11. De Cleene Daniel:
    Hoi Annieke,
    Zo te horen wordt het weer een heel avontuur, wat we al weer met veel plezier naar uitkijken om te lezen. Wij wensen jullie beiden een sprankelende jaar toe met veeeeeeeeel plezier in als wat jullie doen en nog gaan doen.
    Grtjs Danny & Christel 😚 😚 😚
  12. Jef:
    29 december 2018
    Amai, de meeste mensen vergeten dat ik mee naar Maleisie en het natuurpark in amerika ga he !!
    Grtjs van "de vergeten man "
  13. Magda:
    29 december 2018
    Geniet er van Annietje en laat ons weer smakelijk lachen met je humoristische verslagen én meekijken naar je mooie foto’s!
  14. Chris:
    29 december 2018
    Geniet van je reizen en we kijken uit naar je verhalen.
    Alvast een goed eindejaar en een goede gezondheid in 2019 met vele reisplannen.
    Groetjes Geert en Chris vanuit Portugal
  15. Rosa Soetewey:
    Allez dan,
    Jef, amuseer u zene in Maleisie en Amerika!! En doe Annie de groeten he als ge ze moest tegenkomen. Daag,
    Rosa XXX
  16. Longueville Mariette:
    29 december 2018
    Het avontuur is begonnen met veel afwisseling
    Fijn dat we mee mogen meeleven met jullie reisbelevenissen
    Alvast het beste en tot de volgende keer
    Veel liefs
  17. Longueville Mariette:
    29 december 2018
    Het avontuur is begonnen, en het is de moeite
    Fijn dat we dat goed kunnen volgen
    We wensen jullie beiden een leerzame vakantie toe
    Lieve groetjes
  18. Patricia:
    30 december 2018
    Vol spanning zitten we te wachten op je leuke reisverhalen en prachtige foto’s!
    Geniet ervan met volle teugen.
    Xx
  19. Yvonne en Angeline:
    30 december 2018
    Vooreerst ook de allerbeste wensen voor 2019.Ben blij dat we weer mee op reis kunnen en genieten van je reis verhalen. Een fijn einde jaar en een deugd doende vakantie. Groetjes uit Deurne xx
  20. Cathy (PAZA):
    30 december 2018
    Hey Annie, geniet van al het moois, het avontuur en alle lieve mensen rondom jou!
    Een gezellig eindejaar gewenst en een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2019!
    Grtjs, Cathy 9B
  21. Marie-louise lambrechts:
    30 december 2018
    Beste wensen voor jullie , een goed begin van het nieuwe jaar .Geniet maar met volle teugen ga je wel missen zene mijn sweet sister en schone broer
  22. Freddy en Ingrid:
    30 december 2018
    Voor jullie ook een goed einde jaar en een spetterend nieuw jaar geniet van jullie reis we kijken al uit naar de foto’s en de verhalen 😎🥂
  23. Brenda:
    30 december 2018
    Hello there, zal top zijn, hopelijk vele prachtige vogeltjes die op de perfecte tak gaan zitten😉
    Maar vooral die buffels, daar droom je al zo lang van. Enjoy en alvast een gezellig eindejaar en top,start voor 2019!
    Veel liefs xxx
    P&B
  24. Nancy:
    31 december 2018
    Hey Annietje en Jef, Eerst en vooral onze beste wensen voor 2019, gevuld met geluk, warmte, liefde en prachtige reizen! Geniet met volle teugen van dit nieuw avontuur en trek je vooral niets aan van 9D! We kijken alvast uit naar jullie foto's en verhalen.
    Groetjes en x
  25. Christel:
    1 januari 2019
    veel plezier en ik volg je met de mooie foto's die je ons laat zien