KYOTO MY LOVE

31 januari 2017

Dit is mee 1 van de mooiste gezelligste steden van het Oosten . Tenminste als je van traditie en tempels houdt . Door de straten wandelen en je ge valt van de ene verbazing in de ander. Ge moet ni zeggen tempels zijn tempels van er is zoveel verschil en zelfs jonge mensen en kinderen gaan bidden en tonen respect . Ik heb hier ook weer in zo een cabine geslapen van dezelfde keten ala in Tokyo. Beneden was dan het douche en badgedeelte.  De kimono aan van het huis en weg was ze weeral om te genieten na een lange geweldige mooie dag . Hier zou ik langer moeten blijven. Doordat ik ook zo"n railpas heb word de trein hier ook voor alles genomen. Buiten de stad een half uurtje treinen ben ik in een tempel met honderden rode pilaren , dan zijn er de boudhistische tempels denk wel 100 in de stad alleen. Na Kyoto ben ik dan naar Osaka getreint. Daar ben ik even in geslaagd om eem station te vroeg af te stappen . T Was heel verdacht Osaka zo'n grote stad en da staionneke wel 7 rails en volk behalve op da van mij ......keek naar de klok en was 5 min vroeger dan op mijn ticket ..dus op later treintje gewacht en wijle weg!!!!!!!!  Osaka station zag er dus immens uit. De dag daarna de stad verkent maar lag me zo  niet .....gelukkig was dit maar voor 1 volle dag  want op 1/2 verlaat ik het mooie , propere, aangename soms heeel koude JAPAN ...het was een een awesome verlof en mij zien ze zeker terug                        SAYONARA