Back in Tokyo

28 januari 2017 - Tokyo, Japan

Gelukkig terug in de " warmte"  ja 8 graden is voor mij lente. De zon schijnt volop. Ik slaap weer in zo een cabine SPA / SAUNA ni in mijn kamer natuurlijk .....  ZALIG en only for women. Dus ge ziet hier iedereen in zijn kimonoo'tje rondlopen en s'avonds in de lounge voetjes in een warm korrelbad . AWESOME na die kou. Het is Tokyo 's laatste dag dus een tempel bezoek , en de buurt van de NEON..... daar is veel licht en lawaai... speelholen met ni alleen jong volk ook nette mannen in kostuum.  Ze gaan dan daarna naar de Karaoke   ...veel gejammer . Ze kunne zelfs kledij huren van hun idool....het zingen daarentegen  algoed dat ze de oorstoppen hebben uitgevonden........ ala ze daar dan buiten komen precies een brouwerij man zo zat !!! Maar ja ...its friday of course dus alle remmen los. ....TOKYO is een prachtstad.. Morgen weer de trein op naar KYOTO. Daar zal het rustig zijn vooral hetgeen ik wil zien ....dag volgers ik wacht op jullie reaktie's  xxxxx

1. Van den brande:
    28 januari 2017
    Ge ziet er goed uit Amiga!!!! Ben benieuwd wat ge van Kyoto vind. Blijkbaar ook zeer mooi.
    Enne een dubbel verslavend? Een ouwe dag???
  2. Tinkelbel:
    28 januari 2017
    Amaai 4 mails in 1 uur. Zalig. Al is het wel 2 keer hetzelfde maar das nix. Ik lees da graag 2 keer. Heb gekeken naar weer in Kyoto en da ziet er goed uit !!!(behalve morgen en overmorgen) Hoelang blijf je daar ? X
  3. Jqhn en simonne van laere meues:
    28 januari 2017
    Annie mooie fotos zeker die hond
    Ons simonne is daar blij mee houd er de moet in
    Groetjes uit Hoboken jean en simonne
  4. Colleke:
    28 januari 2017
    Amai ge ziet er wel goed uit
  5. De Cleene Daniel:
    28 januari 2017
    Hoi Annieke, zo te horen heb je al vanalles beleefd. Mooie mannen gezien en een beetje doof geworden, maar vooral je geniet er van zo te horen. Veel plezier en tot het volgende verhaal. Groetjes Christel & Danny