Laatste 14 dagen

16 maart 2014 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Hier ben ik nog eens. Nadat Jef was vertrokken had ik zoiets van ....terug naar de jungle ....weer slijk, basic slapen en weinig water uit de douche !!!,of  naar een ander Z.Amerikaans land zoals Columbia of ???? Was ik niet echt op voorbereid en had maar 14 dagen  Dus heb ik beslist om mijn vlucht naar Houston te vervroegen zodat ik nu de laatste weken in Amerika zit. Heb een auto'tje gehuurd en ben op weg naar mijn geliefd Las Vegas. Daar ga ik mogen 17/3 aankomen. Heb goe doorgetuft en blijf in Vegas 4 nachten . Heb dan nog 7 dagen en ga dan wa natuurparken meepakken .Had eigenlijk ook ineens behoefte aan lekkere salades( Ceasers salade ) . Ik kwam nu in mijn badkamer en ik zag ineens een witte grote diepe bak staan .....met een kraan  was even vergeten waar dat voor diende    en ik had zelfs een haardroger .GROTE  LUXE  das lang geleden . Zo even op de hoogte gebracht . Tot in Sin City.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marie-louise lambrechts:
    goe zene , doe een trekje aan die mooie kassen 777 voor mij
  2. Deborah Verstappen:
    Viva Las Vegas! ;-)
  3. Tinkelbel:
    17 maart 2014
    das zeker da, da ge naar vegas gaat. ge waart toch in de buurt hé !
  4. Van den brande:
    17 maart 2014
    en ze kan het gokken niet laten, oladie, oladie ...(vrij naar liedje Wim Sonneveld)
    enjoy!
  5. Flemming Jef:
    17 maart 2014
    goe gedaan Anneke, zo ver alleen rijden.
    Geniet nu maar volop van al die "luxe dingen" die je nu weer ff wat meer zult waarderen he na in de broesse te hebben gezeten !!
    Rij voorzichtig en geniet maar !!! Kusje, jef
  6. Patricia:
    17 maart 2014
    Annie in Vegas. Geniet nog maar van je laatste dagen. Die 3 maanden zijn weer veel te snel omgevlogen!
  7. Mareen:
    17 maart 2014
    hallo, mijn pc heeft en tijdje niet meer gefunctioneerd heb bewondering voor u en echte wereldreiziger en mooie afsluiter las vegas kan je je hartje noch eens ophalen met gokken dikke kus
  8. VAN ROY CYRIEL:
    17 maart 2014
    Nog veel rijz plezier. tot bine kord xxxxx
  9. HerYvo:
    17 maart 2014
    ANNIE:goed nadenken,-goed beslissen;-goede juiste cijfers;- en als het lukt<<<<<<>>>>>>>al je onkosten in Las Vegas terug uitbetaald!!! Veel"change" en tot in n°95
    HerYvo
  10. Jolijn:
    17 maart 2014
    Whaaa! :D En waar slaap je in Las Vegas?? In juli ga ik er ook eens kijken, eens zien waar mijn tantekeu zo zot van is ;)
    Ben toch wat geruster dat je nu in Noord-Amerika bent :)
    Dikke x!
  11. Longueville Mariette:
    18 maart 2014
    Jane nu wordt je weer Annie en wat later mevrouw Flemming Het gaat je goed!!!! Kusje Mariette
  12. HerYvo:
    18 maart 2014
    Es geht alles voruber.............het begin
    Es geht alles vorbei...............het einde

zelfs met deze duitsealoude schlager
  13. Jacky bender:
    19 maart 2014
    VEGAS, toch altijd beetje thuiskomen he Annie.
    Absorbeer en neem het mee.
    Geniet ervan!!!
  14. Maria-rik:
    20 maart 2014
    hoi annie hier ben ik nog eens fyne reis gehadt nu rap vlieger op autootje in en nu vlug naar vegas casino in en gokken entreken en dan ping ping veel centjes voor je volgende droom reis geniet er nog van
  15. Tessa:
    20 maart 2014
    vegas yes now you are home
    geniet van de prachtige natuur en waag zeker een gokje
    7 7 7
  16. HerYvo: