Jane en tarzan

9 maart 2014 - Puerto Maldonado, Peru

Beste volgers,  laat jullie niet misleiden door de titel, want de drie dagen dat we in de jungle geweest zijn waren hard !!!                                                                                     We sliepen onder een muskietennet, we hadden een schorpioen in de kamer en een tarantulla in de boom bij onze hut, zodat er van slapen niet veel in huis kwam.                Dan de trips diep in de jungle, uren door de modder ploeteren en  tot boven onze knieen door het vieze water, zonder dat we konden zien wat er allemaal inzat.                 Blij dat we nu terug in de bewoonde wereld zijn, met een douche met warm water en licht op de kamer  !!!   Zo, genieten jullie maar van de foto's.                                           We hebben ook nog een stam bezocht die nog net als 100 jaar geleden leefden.                Deze keer is het verhaal echt ni overdreven integendeel....de1ste dag was tof . Zip-line boven het woud een toffe regenwoudwandeling ,buiten het slijk en het water in de botten . We hadden misschien beter zo'n vissers-salopet aangedaan. De2de dag zouden veel vogels en andere normale beesten zien maar NADA  . Alleen slijk en veel geploeter ,2 uur door slijk .Natuurlijk 2x tegen de vlakte geschoven . Moddercatch had er veel van weg . Waar we dan uiteindelijk voor gingen was het zien van enorm veel papegaaien . Maar we hoorde ze wel maar zien OOK NADA.      Zo de foto's liegen er

1. Deborah Verstappen:
    9 maart 2014
    Wauw, wat een belevenis weeral seg...
    Twee apen erbij in de jungle! Hihihi grapje!
  2. Brenda:
    9 maart 2014
    Dag dikke vrienden, ik zit hier samen met ons stefke bij ons zus en nonkel patrick. Supermooie foto's, prachtige landschappen en zo'n ongelooflijke avonturen. Kijk er al naar uit de verhalen te horen. Geniet nog van jullie vakantie en tot binnenkort ! Karin xxx
  3. Tinkelbel:
    10 maart 2014
    vogeltje ??? schorpioen ??? tarantula ??? papegaaitje ???
  4. Nadis:
    10 maart 2014
    Annie, doet me echt terugdenken aan onze jungle avonturen in de Amazone in Ecuador. Wij hebben gelukkig wel veel dieren (o.a verschillende soorten apen) gezien, slangen, en ja, ook veel insecten, waarvan we het bestaan niet kenden. Maar de modder, de slijk, de regen hebben we eveneens gekend; ik vond het ZALIG en voelde me ook Jane! Geniet nog samen; alles wat je meemaakt is de moeite waard! Liefs, Nadia
  5. Jacky bender:
    10 maart 2014
    Schorpioenen, tarantula en wa weet ik nog allemaal. Tkan heel tof zijn maar geef mijn portie maar aan de kat zenne !
  6. HerYvo:
    11 maart 2014
    ANNIE,................. pedicure en zulke vuil voeten!
    Of is het een voeten-gezondheidskuur?

nog veel douche genot en goed afspoelen hé;;;;;;;;HerYvo
  7. Longueville Mariette:
    11 maart 2014
    Suppermooie foto 's en zo ' spannende verhalen, dat allemaal aan de andere kant van de wereld. Dat had je vroeger als kind nooit gedacht hé van zo ver te reizen! Gelukzakje(s) Hou jullie goed en wees voorzichtig groetjes
  8. Tessa:
    12 maart 2014
    oooo mijn god!!!!!
    schattige beestjes en proper water echt mijn ding mmm denk het nie
    tarzan en jane klonk beter