Na een lange treinreis...van Hanoi naar Hue

12 januari 2017

Na onze boottrip zijn we de nachttrein opgestapt en  we hadden een soft sleeper. Zo soft was het niet maar wel netjes. Dik 2 uur te laat aangekomen ......vrij normaal in het Oosten. Prachtig hotel in Hue aan de parfumrivier!!! Hier had zelfs Charlie Chaplin zijn huwelijksreis doorgebracht.  Hue is beroemd om het Imperial palace  wat mooi was en heel groot.  Deze morgen met een bus van Hue naar Hoi An .  Bij de eerste verkenning heel gezellige stad. Tussen veel rijstvelden AWESOME!!!!!!! Morgen met de fiets een mooie tour.  Word vervolgd.    Ja hier ben ik  alweer, Ondertussen al 1 nacht in HOI AN geslapen . Geweldige stad. Heel gezellig , authetiek en vooral  heel mooi. Wij liggen iets buiten het centrum maar met de fiets een klein half uurtje en dan ben ik tss de rijstvelden en de waterbuffels ....puur genieten . Prachtig weer en de natuur....wie zou er dood willen zijn ....ikke niet tenzij den hemel ook zo mooi is . Als ik er natuurlijk ooit ingeraak !!!!!!!!!! Ik pik ""al eens kleine flesjes uit de voorraad karretjes van een hotel "" !!!!!!!!! Mijn reisgezellen kennen dat al en doen zeker lekker mee    Eeeeeeee Jeanneke en BIBI  dag dotjes allemaal tot van de week

1. Marie-louise lambrechts:
    16 januari 2017
    ho ge bid elke zondag een voderonske en dan meu de ga dor binnen zene
  2. Deborah Verstappen:
    Hey Maria!
    Gruuut gelijk da ge wa fleskes meejoert, ge het er veur betold é! X
  3. Nadis:
    Annie, heb je ons Brenda op de fiets gekregen? Super! Xxx
  4. Van den brande:
    16 januari 2017
    Zijde de suikerkes en de melkskes al vergeten??????
  5. Maike:
    Hé Annie,
    Leuk om weer mee te kunnen reizen met jou en mee te genieten van je foto's maar dat genieten van jou op die fiets! zat daar een zadel op???
  6. Janssens - Coppens:
    16 januari 2017
    Bedankt Annie voor de foto's en je reisverhaal, Ludo kreeg al schrik bij het zien van de waterbuffel. Geniet maar van jou reis.
    Ludo & Guy
  7. Yvonne en Angeline:
    16 januari 2017
    amai we genieten weer mee maar drankjes meenemen foeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  8. Maria-rik:
    16 januari 2017
    fijn dat je reisverhaal weer zo mooi is
    genieten annie !!!!!!!!!!
  9. Jacky bender:
    17 januari 2017
    amai da strandje zegt mij ook wel iets, dus daar zijn die witte stranden .
    Denkt eraan Annie, ge hebt geen extra valies bij hé, dus ge zult da meeschoepen wat moeten beperken.
    xxxxxxxxxxx
  10. Britt:
    21 januari 2017
    Haha geweldig Annie!! Zeker doen die flesjes meepikken, dat dient ervoor en we moeten iets doen om het onderweg vol te houden he! prachtige foto's, ge ziet er goed uit in dat geel ding! genieten maar!!
  11. Yvonne en Angeline:
    24 januari 2017
    wow weeral veel meegemaakt en van luchtverontreiniging daar geen sprake zeker.
    <tot het volgende verhaal hou je goed en geniet .
    groetjes Yvonne, Angeline