Byebye Vietnam

24 januari 2017 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Ja aan alle mooie dingen komt een einde. Na het mooie Hoi An was Ho CHi MINH aan de beurt het vroeger SAIGON . Eerste indruk was druk druk. EN van HANOI heb ik verteld 50 brommers op 1 auto  wel in HO CHI MINH  300 per auto ...en die deinzen voor niets terug . Rood licht kenne ze niet , voetpad ttz voetgangers helemaal niet dus het is constant spannend om over te steken. We zijn 1 dag gebleven en dan zijn we naar MUI NE  gegaan met een comfort bus . Geweldig 6 u rijden en het waren ligstoelen.   In MUI NE  genoten van de zee, zwembad de zon en een prachtig visserdorp . 1 nachtje geslapen en dan terug naar BROMMERCITY.. ook weer 1 nachtje dan een bootocht op de Mekong delta . Mooi. Dan onze laatste 2 nachten weer in HO CHI MINH. Ondanks het lawaai en de motorcross in het vroegere SAIGON een prachtige stad . Het museum v d VIETNAM oorlog mocht natuurlijk niet ontbreken ...man man miserie ten top. We hadden daarna wel een stevige kop koffie verdiend . We  hebben er dan nog even Bangkok opzitten waar we het GRAND PALACE zijn gaan bezoeken . Nog steeds veel rouwende mensen voor de Thaise KONING.. op de avond van 18 op 19/1 neem ik afscheid van BRENDA  en gaat mijn avontuur verder in JAPAN. 1 ding is al zeker het is er koud !!!!!!!! Tot dan KONICHIWA

1. Tinkelbel:
    24 januari 2017
    Hoi annie. Dat eerste deel van uw reis zag er fantastisch uit !!! En heeele leuke en mooie foto's. Kan ni wachten op de volgende verhalen en zeker de kiekjes. Have fun xxx
  2. Colleke:
    24 januari 2017
    Hey Annieke,mooie foto s .spijtig dat Brenda nr huis moet.,en gij u tocht alleen moet verder zetten ,maar u kennende zult ge weer mooie avonturen beleven .Zijt voorzichtig dikke knuffels xxx
  3. 25 januari 2017
    Hey ja zeg wat een avontuur en het blijft maar duren kusjes
  4. De Cleene Daniel:
    25 januari 2017
    Hoi Annieke, zo te horen was het al leuk. Nu op naar een volgende avontuur. Nog veel plezier xxx
  5. Deborah Verstappen:
    25 januari 2017
    Hey Maria!
    Ik heb juist de foto's gezien op de mail... Zo veel sneeuw maar wel prachtige fotookes van de schattige aapjes! Da kan ik mij wel voorstellen da ge kou hebt, brrrrr!
    Hou u lekker warm en zorg goed voor jezelf!
    Kus,
    Deborah